23 Haziran 2016 Perşembe

Vitaminlerim

Selamlar ,
Biliyorsunuz ki diete başladım ve kan değerlerimin bazıları biraz düşüktü , bunlardan birisi d vitamin idi. Güneşli bir yerde yaşamama rağmen nasıl eksik olur diye şaşırmadım değil demek ben ofisten ve evden dışarı çıkmıyorum :/ 
B12 eksik olduğunu daha önce biliyordum ve kullanmıştım sonra bırakmıştım bırakmamam gerekmiş ..
ve sevgili balık yağım küçükken de içerdim  ve gördüğünüz üzere yine kullanmam lazımışşşşş :)




d vitamin spreyini sabah tok karnı 4 kere ağzıma fıslıyorum , tadı gayet iyi 



 B 12 dil altı hapı biraz yavaş erise de tatsız tuzsuz bir şey ... o kadar uzun sürüyorki erimesi bir an acaba yanlışlıkla hap mı aldım diye içini okumadım değil :)


Balık yağını gece uyumadan önce bir adet kullanıyorum 

Formeo'nun farkı benim sağlığımı düşünmesi , genel bir test değil de bütün değerlerime kontrol etmesi ve ona göre bana doktor kontrolü ile vitamin vermesi ... 
Yarın görüşmem var bakalım nasıl olacak :)

7 yorum:

  1. d vitaminini bende kullanıyorum doktorumun önerisi ile ve bayağı faydasını gördüm. ancak b12 ve balık yağı kullanıyorsan canım dikkat et kilo alma, bu ikisi kilo yapar çünkü....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duymuştum onu , dietisyen yazdı bu ilaçları ona göre veriyor sanırım bana listeyi :)

      Sil
    2. siz yinede dikkatli olun derim ben .. b12 insanı balon gibi şişirir çünkü... (bendede b 12 eksiliği var , biliyorum yani :))))) ) sevgiler...

      Sil
    3. Tavsiye için çok teşekkür ederim , sevgiler

      Sil
  2. İyi olmuş vitamin takviyesine başladığın canım.Her şeyin başı sağlık.Bu arada çocukken ben de balık yağ içerdim ama böyle hap değil (sonradan hap da içtim gerçi) bildiğin sıvı balık yağı, ıyyyyk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıykk hemde nasıl ıyykk , acaba nerden icat etmişer sıvı balık yağını aman allahım iyiki kapsüller çıkmış :)

      Sil
  3. balık yağı ne yaaa bööööğğğğ :)

    YanıtlaSil