2 Haziran 2016 Perşembe

Yaşam İzi ile Buluştuk

Selamlar ,
Dün telefonum çaldı , arayan Esra ,ben görüşmede olduğum için açamamıştım bir saat sonra tekrar çaldı içimdeki ses yoksa Esra Marmaris'e mi geldi oldu :)
Evet gerçekten de gelmiş o kadar mutlu oldum ki ... Geçen sefer buluşamamıştık ama bu sefer ne olursa olsun bu buluşma oldu .. Benim işten dolayı susmayan telefonlarım olsa da çok güzel bir gün geçirdik . 
O kadar pozitif enerjisi olan  ve o kadar güzel , tatlı bir bayanki size anlatamam , Sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi sımsıkı sarıldık birbirimize .Çok teşekkür etmek istiyorum buradan kendisine ...
Blog dünyası bana çok güzel arkadaşlıklar kazandırdın ... 


Yaşam İzi , sizde bir sayfasına ziyaret etmelisiniz ...

18 yorum:

  1. bu yazıyı okuyup sizi kıskanan ama buna rağmende pozitif enerjisini yollayan bir garp blogger var :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O zaman seni de Marmaris'e bekliyorum . O zaman da biz insanları kıskandıralım ne dersn :)

      Sil
    2. bir gün mutlaka diyorum :)

      Sil
    3. birde istanbulda olabilir diye ekliyorum :)))))

      Sil
    4. :) süper o zaman :)teşekkürler

      Sil
  2. Nesrinim asıl ben teşekkür ederim samimiyetin, gülen yüzün için..Ben de seninle görüştüğüme çok mutlu oldum.İnşallah İstanbul'da daha uzun zaman geçiririz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bu sefer bir İstanbul kaçamağı yapmam lazım sıra bende :)
      sevgiler

      Sil
  3. Bugün ziyaret ettim sayfasını. Güzel bir gezi yazısı vardı kıskandım. Fotoğraf yok mu geçirdiğiniz bu güzel günden peki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç fotoğraf çekilmemişiz konuşmaktan unuttuk fotoğrafı ..
      Gerçekten de çok güzel gezi yazıları var :)
      sevgiler

      Sil
    2. Evet Nesrincim, ben de fotoğraf çekilmediğimizi farkettim.Bi dahakine artık, öpüyorum.
      Bu arada Naz Hanım sayfamı ziyaret ettiğiniz için ve güzel yorumunuz için telekkür ederim.

      Sil
  4. Ne güzel yapmışsınız buluşarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ... Ben de beklerim Marmaris'e :)

      Sil
  5. Ne mutlu size..Darısı başımıza diyorum iki Muğla'lı olarak...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede en kısa zamanda bir haberleşmeli benden de kocaman sevgiler

      Sil
  6. bence de harika değil mi
    kazandırdıkları
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. blog sayesinde yeni insanlar ve dünyalar tanımaya devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bu blog dünyası bir harika

      Sil