27 Temmuz 2016 Çarşamba

Ben ve Dietim

Merhabalar ,
Diet sürecimden hiç bahsedemedim bu günlerde ...
Gayet güzel geçiyor , diyetisyenim Şeyma Hanım çok şeker biri ilk defa bir diyetisyenimle arkadaş gibiyim .Sağlık sorunu yaşadığım zamanda hemen aradı beni . İlgilendi benimle bu benim için gerçekten çok kıymetliydi ...
Bir buçuk ayda 4 kg 100 gr verdim  gayet güzel ilerliyoruz.
Sevdiğim tatlıları bile yiyebiliyorum düşünebiliyor musunuz :)
Bu hafta sarella sürdüm ekmeğime ,şekersiz sarellayı bulabiliyorsunuz alışveriş mağazalarında ve gerçekten tad olarak hiç farklı değil ..
Eti puf yiyebiliyorum bu hafta ,daha ne olsun değil mi ?
Her şey güzel ilerliyor aslında normal hayatta yediğimden daha çok yiyorum ve düzenli besleniyorum . Mutluyum gerçekten kilo vermek hiç bu kadar güzel olmamıştı :)




5 yorum:

  1. 1,5 ayda dört kilo şahaneymiş. Maşallah. Zaten boşuna demiyorlar aç kalarak zayıflanmaz diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle , yiyerek vermek en güzeli :)

      Sil
  2. süpersin
    alkışlıyorum seni
    azmeden derviş muradına ermiş lafına gönülden inanıyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum :) kesinlikle öyle

      Sil
  3. bravoo Ness. azar azar yavaş yavaş giden kilolar oturuyor. Benim durum çok vahim. Galiba bende aklımı başıma alıp tekrar eski diyetisyen listemi uygulayacağım.

    YanıtlaSil