29 Temmuz 2016 Cuma

Bu Hafta Hangi Filmleri İzledim

Bu hafta film izlemeye fırsatım oldu , hemen şu meşhur filmi izlemem gerektiğini düşündüm

Senden Önce Ben 



O kadar güzeldiki , uzun zamandır böyle güzel bir film izlememiştim . Kız oyuncu Emilia Clarke harika bir oyuncu ,filmde giyim tarzı çok farklıydı  ayakkabılarına bayıldım ...
Gelelim film konusuna ;
Kitap severler kesinlikle okumuşlardır ,Yakışıklı oğlumuz tarfik kazası geçirir ve tekerlekli sandalyeye bağlı olarak yaşamını sürdürmek zorunda kalır , Sadece baş bölgesini oynatabiliyor ...
Kızımızda paraya ihtiyacı olan ve gerçekten çalışmaktan zevk alan biri , ve bu genç yakışıklı oğlumuza bakıcı olarak gelir ve o zaman bu güzel hikaye başlar ...Fazla detay anlatmak istemiyorum ama gözyaşlarınızı tutamayacağınıza eminim ...



Gelelim izlediğim ikinci filme bunu tv de izledim 

Senin Hikayen 


Gözyaşlarıma hakim olamadım , resmen hüngür hüngür ağladım ... 

Kısa bir özet geçeyim aslında dram komedi bir filmde tek ağlayan benimdir :)
30 lu yaşlarına gelmiş bir çift , Esra 'ya yurt dışından çok iyi bir teklif gelir ama o dönemler de Hakan'ın işleri pek yolunda gitmez . Tam karar verecekleri zaman Esra'nın hamile olduğu ortaya çıkar , bu çocuğa hazırlar mı değiller mi diye düşünürler ama sonunda çocuğu dünyaya getirmeye karar verirler ..Komik olan yerleri vardı ama beni en derinden etkileyen yer Hakan'ın annesinin kanser olmasıydı ... Ben çok etkilendim ve onun o hastalık dönemleri ve torununa sevgi dolu bakması sanırım annem geldi aklıma ..Keşke annemde anneanne olma hissini yakalayabilseydi ...
Ben çok ağladım , izlemenizi isterim ..



Sizin bana tavsiye edecek filmleriniz var mı ?*







9 yorum:

  1. İLK FİLMİ BENDE COK MERAK EDİYORUM CANIM
    İKİNCİSİNİ İKİ DEFA İZLEDİM O KADAR ETKİLEYİCİ Kİ HATTA EŞİM SONUNA YETİŞTİ ÇOK AĞLADI :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk filmi de çok seveceğine eminim ... ikincisi gerçekten bambaşka bir filmdi ..
      sevgiler

      Sil
  2. Senden Önce Ben'i bende seyrettim gectigimiz haftalarda. Oh ich habe so sehr geweint. Auch beim Buch lesen hatte ich geweint.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Das glaube ich , das war echt sehr shön ..

      Sil
  3. KİTABI ÇOK GÜZELMİŞ DİYE DUYDUM,Bİ BAKAYIM BENDE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş ben filmini seyrettim :)

      Sil
  4. Senin Hikayen filmini seyretmiştim.Senden Önce Ben'in ise kitabını okumuştum.Keyifli haftalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım öpüyorum çok

      Sil
  5. Kitabı daha güzel olmakla birlikte filmi de güzeldi. Kızın enerjisi en sevdiklerimden :)
    Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil