4 Temmuz 2016 Pazartesi

Çıldıracağım Sevgili Dostlarım

Evet evet çıldıracağım sevgili dostlar kafayı yemek üzereyim  ,hepimiz biliyoruz değil mi 5 temmuz salı günü bayram olduğunu neden son dakikaya bırakıyoruz bütün siparişleriniz...
İş olsun valla seviniyorum da ama otelini , apartını baştan aşağıya da 3 gün önce düzmeye başlama dimi ya ...
Cumartesi günü bir aracım Bodrum'Da bir aracım Akyaka'daydı ...
Mağazaya o kadar çok oteline  ürün almaya gelen oldu ki , canım çıktı gittim depoya mal hazırladım hiç bir erkek yok hepsi sevkiyatta oradan geldim faturasını kestim tahsilatını yaptım sıradaki geldi ...Ah sevgili otelci dostlarım ahh valla delirtiniz beni
Bir de beklemeyi bilmiyoruz ya o beni daha çıldırttı ... Herkesin hep acele işi var nedense..
Bu yazıyı da araya sıkıştırdım ...
iyi bayramlar :)

1 yorum: