14 Temmuz 2016 Perşembe

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül Evlendi

Bu yıl ünlülerin evlenme yılı diyebiliriz :)
Kara Sevda dizisi sevdalısı biri olarak heyecanla nasıl bir gelinlik giyeceğini merak etmiştim ..
Beni şaşırtmadı tahmin etmiştim böyle sade bir gelinlik giyeceğini , siz artık beni tanıdınız sanırım ben böyle dümdüz gelinlikleri sevmiyorum :)
 Ben böyle ünlü birinin düğününe gitsem kesin gelinden daha gösterişli olurdum diye eşimle şakalaşıyorum ...
Damadımızın damatlığını çok beğendim artık siyah renkten başka renkler olsun damatlıklar gerçekten çok şık olmuş








Çiftimiz çok eğlencelilerdi , her fırsatta dans etmeyi unutmadılar .



İkinci gelinliği yeni moda olan bu after party mi diyorlar artık ne ( yanlış yazdıysam af ola ) farklı bir gelinlik ama bilmiyorum fazla mı sabahlık gibi tam olarak da göremedik bu gelinliği..
Bir de şu çok konuşulan pasta kesme dansı , izleyince oha dedim :) Benden bu kadar 
Mutluluklar diliyorum bu güzel çifte :)

1 yorum:

  1. İkincisi hakkaten sabahlık gibi duruyor ama ilkini beğendim. Ama tabi çok gelinlik havası yok.

    YanıtlaSil