23 Temmuz 2016 Cumartesi

Yine ben :)

Merhaba sevgili Dostlar,
Malum bir sürü olaylar oldu asıl olaylar zaten bizim burada olmuş .. Hala her gün helikopterler uçuyor askerler dağlık alanlarda aramaya devam ediyor ,Marmaris çıkışında polisler her geçen aracı durduruyor..
Haberlerde izlemişsinizdir, turist gibi gezip alışveriş mağazasından bisküvi alan asker tam bizim evin önünden geçmiş . İnsan tedirgin oluyor biraz ..
Ne düşüneceiğimi bilmez bir hale geldim ...
Sadece eski huzurlu Marmaris'i istiyorum . Biz bu kadar polis görmeye alışkın değiliz ...

Bu aralar biraz da keyifsizim , taa 3 hafta önce kontrol için doktora gitmiştim ,doktorda testler yaptı onun sonucu bir hafta sürdü ,sonucumda risk çıktı ,parça alındı şimdi onun sonucunu bekliyorum sabırsızlıkla ... Dualarınız benimle olsun ...
Bundan dolayıda pek bişi yazasım gelmedi ...
Sağlıcakla kalın ...

8 yorum:

  1. canım duam seninle, güzel haberini bekliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım .. Ben de sonuçlarımın çıkmasını bekliyorum ..

      Sil
  2. Dualarım seninle tez zamanda iyi haberler alalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah , çok teşekkür ederim ..

      Sil
  3. En yakin zamanda guzel haberlerini paylasmani bekliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , hala sonuçları bekliyorum ...

      Sil
  4. İnş. hiçbirşey çıkmaz. hep sağlıcakla kal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , sende öyle .)

      Sil