9 Temmuz 2016 Cumartesi

Müşterilerim vol 1155999666

Selamlar ,
Müşteri macerlarıma devam  , ben en iyisi unutmadan hemen yazayım :)

Vestel ürünlerinin bayiliğni yapıyoruz  ve onlarında milk shake yapmak için mix go diye adlandırdığı bir ürün var , müşteri geldi beğendi ama bayramdan dolayı depomun kapalı olduğunu ve elimde sadece o ürünün  olduğunu söyledim , verdikleri tepkiyi bir görseniz ...!
aaaaaaa nasıl yani teşhir mi ayyy olmaz hayatta almam dedi , bende o ürünü kutusundan çıkarıp koyduk , milkshake falan yapılmadı sonuç olarak kullanılmadı dedim , kadın güldü ve bir düşünelim dedi gitti ... Kısacası teşhir olduğu için almadı


Neden teşhir ürünlerini almıyoruz oda sıfır bir ürün ve kullanılmamış ...Ben bunu anlamıyorum
Televizyon grubunu anlarım o ne de olsa çalıştırılıyor ama yemek takımı ya da blendır , ütü neden alınmıyor . Ben o yemek takımı ile yemek yemedim ki o sadece orada duruyor
Ama teşhir de duran havlu ve nevresim takımlarını alıyorsunuz o da teşhir değil mi ?
Oda tozlanıyor oda açık da duruyor ...
Ya da kıyafet mağazalarında duran kıyafetleri alıyorsunuz kim tarafından kaç kez giyildiğini bilmemenize rağmen ..
Ben bunu anlamıyorum ,  bir de teşhir ya ondan ayrı bir inidim istiyoruz nedense sanki onları ben daha ucuza alıyorum ....

Yoksa siz de diyor musunuz teşhir ürünü almam diye :)


8 yorum:

  1. Dikkatlice düşündüm, ben alır mıydım diye. Aldığım yere göre değişir sanırım. Satan kişiye güveniyorsam alırım, sonuçta bozuk falansa geri götürebilirim. Aksi halde kapalısını almayı tercih ederim, çünkü sevgili milletim ortalıklarda duran şeyle oynamış, çocuklar karıştırmış falan olabilir diye geçer aklımdan. Markette alış veriş ederken öndekileri değil arkadakileri almamla aynı nedenden. Cipleri yiyip paketin yarısını rafta bırakan insanlarla aynı ülkede yaşayınca huylanıyoruz sanırım :) Yoksa neden olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şöyle yazdıklarını okurken haklısın diyorum , ama bizim mağazamız öyle migroslar ya da koçtaş kadan büyük bir mağaza değil , binlerce insan mağazaya gelip basmıyor ürünlere , bende migros gibi büyük yerlerden açık elektirik ürünü almam zaten genelde teşhirlerin tipi kaymış oluyor o mağazalarda...:)

      Sil
  2. Ben de itiraf ediyorum Nesrin, kutulu ürün tercih ediyorum.Ancak kutuda yoksa o zaman teşhir ürüne bakıyorum.Üzerinde herhangi bir çizik, leke yoksa pekala alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yani tabi kapalı kutu varsa kapalıyı veriyorum bende :)) Bir açıklama yapma hissi duydum bir an :)

      Sil
    2. Aaa aşkolsun hiç öle düşünmedim ben yorum yazarken canım benim.Öpüyorum kocaman...

      Sil
    3. Yok Can'ım biliyorum ne demek istediğini ;) bende öptüm tatlım

      Sil
  3. Şey bende elektronik teşhir ürünlerini almam. Ama hep düşmüş olabileceğini, müşteriler tarafından hunharca kurcalandığını düşünürüm. Ama aldığım esnafla da alakalı olur tutumum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kimse benle aynı fikirde değil isyannn diyormuşum :) Şaka bir yana tabi haklı olduğunuz durumlar var canım :)

      Sil