25 Temmuz 2016 Pazartesi

Sonuçlarım Çıktı :)

Merhabalar 
Geçen yazımda rahatsızlığım olduğundan bahsetmiştim ama detay anlatmamıştım .
Rahim ağzı kanseri olma ihtimalim olduğunu söylemişti doktorum,Simir testi oldum ve  1.2.3 değer olarak ayrılıyormuş , Benim sonucumda 1/2 çıktı bunda dolayı biyopsi yapıldı ,Çok korkmuştum , etrafıma belli etmesemde her zaman pozitif olmaya çalıştım . Çok şükür sonucum bugün çıktı ve kanser değilmişim , bunu düşünmek bile berbat bir duyguydu doktor değerin kötü çıkarsa o bölümü alırız demişti aslında yine tehlikeli bir durumum olmayacaktı... Ama bu lanet hastalığın adı bile insanı korkutuyor..
Şuan her altı ayda bir kontrole gideceğim ,yine de bir riskim var ama kontrol altında olduğu sürece bir sorun yok :)

hepimize çok teşekkür ederim ... 
sağlıcakla kalın ...

28 yorum:

  1. Gözünüz aydın geçmiş olsun ayrıca.

    YanıtlaSil
  2. Sonuçlarının güzel çıktığına çok sevindim. :) Rabbim dert verip derman aratmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , çok teşekkür ederim . :)

      Sil
  3. cok ama cok gecmiş olsun canım pozitif olman en önemli tedavi en dogrusunu yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim , geçti gitti gerçekten de . bu arada sana yorum yapamıyorum neden bilemiyorum hata veriyor

      Sil
    2. çok şükür diyelim o zaman
      aaaaaaa nasıl neden en iyi yorum yapan arkadaşım çok ayıp bu blog bazen böyle yapıyor ya dur ben yorumu herkese acık duruma getireyim onaydan çıkarayım

      Sil
    3. :) valla öyle yaparsan hemen yorum yaparım sana :)

      Sil
  4. Gelmiş geçmiş olsun Nesrincim. Dediğin gibi adı bile kötü bu hastalığın.
    Sağlıklı günler diliyorum sana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım , güzel dileklerin için :)

      Sil
  5. Gecmis olsun Nesrincim, cok sevindim guzel cikmasina :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevindim , ailecek mutluluktan yerimizde duramadık çok şükür her şey iyi :)

      Sil
  6. Kuzuuum kıyamam sana, geçmiş olsun. Çok şükür temiz çıkmış sonuçlar. Sizlere bir şey olmasın lütfen, dayanamam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın , iyiyim merak etme , iki gün ufak bir bunalım sonra sen ne yapıyorsun keyfine bak her şey yolunda dedim ve her şey de iyi çıktı . seviyorum seni leylakım ..

      Sil
  7. Nesrin'cim ben dün öğrendim rahatsızlığını :( Çok geçmiş olsun, mesaj da attım sana ama görmedin sanırım.Sonuçların iyi çıkmasına sevindim canım.Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok teşekkür ederim aslında cevap yazıştım ama almadın mı acaba ?
      öpüyorum çok

      Sil
  8. Sonuçların iyi çıktığına çok sevindim canım çok geçmiş olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  9. canım çokkkk sevindim..... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeeeeeee :) çok teşekürler

      Sil
  10. Canim benim. Gecmis olsun bitanem. Ben bile burkuldum bir an. Allahim seni korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler allah hepimizi korusun

      Sil
  11. Allah saklasın uzak tutsun o hastalıktan cümlemizi!

    YanıtlaSil