8 Temmuz 2016 Cuma

.... ve Almanya Kupaya Veda Eder ...


Beni bilen bilir benim bir tarafım Alman .. Ne zaman bu kupa maçları olsa çok heyecanlanırım .. 
Maç başlamadan bizim evde hazırlıklar başlar , maç saatine hiç bir plan yapmayız . 
Avrupa Şampiyonluğu ile ilgili daha çok yazı yazacaktım ama inanın fırsatım olmadı yazamaya ..

Dün akşam da Almanya Fransa ile oynadı , gerçekten iyi oynadı ama bir türlü o topu kaleye atamadık ... 
Almanya bu yıl el ile oynamayı çok sevdi :(  ikinci penaltı oldu el ile oynadıklarından dolayı ..

Çok inanmıştım bu sefer yine şampiyon biziz demiştim ama olmadı , bu maçın skoru böyle olmamalıydı , hak etmedi 

Ama yapacak bir şey yok kaybettik iyi oynayarak kaybettik ...

Yolunuz açık olsun , bize yaşattığınız bu güzel heyecanlar için teşekkür ederim 








8 yorum:

  1. İtalyan hakem Alman takımın en az iki kez hakkını yiyerek İtalya için öcünü aldı, bu çok barizdi. Ayrıca Boateng' in sakatlanması takım için hiç de iyi olmadı. Tabiiki kendi sahasında oynayan bir takımın motivasyonu da farklı olur ama bu sefer Fransa bu kupayı haketmiyor bence. Portekiz'i destekleyeceğim finalde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz acımasız bir hakem vardı haklısın.. Bende aynı fikirdeyim Portekiz'i tutacağım final maçında ..
      Almanya'nın çok sakalatlanan futbolcusu ve cezalı duruma düşen oyuncusu vardı ..
      Ama yine diyorum gayet iyi oyandık ..!

      Sil
    2. bence de hakem almanyayı doğradı. almanya italyayı elemişti. bu fransa maçında da hakem italyandı. almanyaya biraz katı davrandı. aslında bu maça italyan hakem vermek yanlıştı :)

      Sil
    3. Kesinlikle :)) Hakem şöyle bir Alman olacaktı :) haha

      Sil
  2. Evsahibi olmanın avantajı oldu sanırım Fransa'da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da var taraftarları harikaydı ..

      Sil
  3. ya ben de fanatik almanya taraftarıyım. bak geçen haftaki euro 2016 yazımaaa :) şans gülmedi. bi de fransa ilk golden sonra çok istekli oynadı yaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırlıyorum Dünya kupasıda da Almanya'yı tutmuştun ..
      sevgiler

      Sil