5 Eylül 2016 Pazartesi

Köy Düğünündeydik :)

Merhaba  , 
Uzun zaman yoktum şimdi sırayla yaptıklarımı sizinle paylaşacağım :) 

2 gün üst üste köy düğünündeydik , eşimin büyük amcasının kızı evlendi . Hayatımda ilk defa köy düğününe gittim ve hayran kaldım , o birlik beraberlik.. Herkes birbirlerine yardımcı oluyor kayınvalidem ve kayınpederim haftalardır yardım ediyordu ve düğün günü sabah 06:00 dan gece 01:00 lere kadar yardımcı oldular .. Ama hiç şikayet etmediler severek yaptılar . 
Yemekler muhteşemdi yok yok balık , meze , keşkek , nohut yemeği ,tavuk çorbası vs ... hepsi birbirinden harika gözüküyordu ama ben tabi diete olduğum için dikkat ettim yediklerime ..







Yemeklerin piştiği kazanlar , servis bölümleri ..





Güzel ailem burada ablamlar eksik kalmış ama , eşimin kardeşleri , kayınpederim , babam , halam , kayınvalidem 


Gelin ve damadımız , belki fotoğraflarını koymamı istemezler diye eklemiyorum ...



Kına günü ben :) hiç yerimde durmadım o kadar çok eğlendim ki .. 




Yabancı damadımız Reiner bile hayran kaldı düğünde o bile harmandalı oymaya çalıştı o kadar tatlıydı ki keşke fotoğraflarım olsa... Facebooktan takip eden arkadaşlarım canlı yayınlarımı görmüştür :) 



Düğün günü yine ben :) 



Koçişkom :)  Ne kadar düğünleri sevmese de  :) 



Üstüngiller diyorum ben bu ekibe , eşimin kardeşleri ve kayınpederim ...




Düğün günü hiç yerimde durmadım ailecek bol bol oynadık e tabi köy düğünü olunca ayakların hali de böyle olur .. Siyah ayakkabımın halini gördüğünüz değil mi toprak içinde ...

Seviyorum ben bu köy hayatını ,  köy düğünlerini de apayrı bir sevdim ..
Ömür boyu mutluluklar diliyorum :)






10 yorum:

  1. darısı başına diyeyim mi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme tatlım çünkü ben evliyim :)

      Sil
    2. :)))) pardon ... klasik düğün espirisi anlamında demek istedim. o zaman darısı başıma diyeyim de toparlayayım .... sevgiler....

      Sil
    3. :) olsun o zamam öyle diyelim sevgiler

      Sil
  2. Köy düğününde ben de hiç bulunmadım Nesrincim. Mutlaka çok güzel olmuştur.Yeni evlenen çifte ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım benim , gidilmesi gerekiyor çok farklı bir ortam :) öptüm kocaman

      Sil
  3. köy düğünü için 2 şey gerekir , bunlardan biri terlikti , hani şöyle topuksuzundan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya allahtan topuklu ayakkabı giymedim yoksa artık ben o toprağın içinde kalırdım :)

      Sil
  4. Hahahaha ,ayakkabılar eğlendikçe renk değiştiren türden özelmiş :D

    Yeni evlilere mutluluklar.

    Çok tatlı çıkmışsın , sana da nazar boncuğu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ay ne de güzel söyledin gerçekten renk değiştiren ayakkabı yapmışlar .P

      Sil