6 Eylül 2016 Salı

Tekne turu


Merhabalar ,

Ağustos ayı benim için misafir ağırlama ayı oldu ayın 4 den beri misafirim vardı ama hepsini ayrı ayrı o kadar çok seviyorum ki hiç zor gelmedi .
Geçen haftalardan Almanya'dan halamlar geldi onlar her geldiğinde tekne turuna çıkarız .Her zaman kiraladığımız tekneyi tuttuk ama bu sefer bizi ekti biz bütün yiyecek ve içeceklerle marina da kaldık adamı aradık ya ben daha önce söz verdiğim kişilerle gittim özür dilerim falan filan ... Allah'tan başka birini bulduk o sırada ama hepimiz bir şoktaydık bir haber verse iyi olurdu !! 






Biliyorsunuz ki ben Marmaris'te yaşıyorum ve burayı çok seviyorum .Marmaris'in koyları da çok güzeldir .. 



Az fotoğraf çekmişim ama artık idare edin olur mu :)




Biriciğim kaptanım benim 





Bu da bizim minik yeğen Arel!im teyzenin herbişeyi 

9 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Ohh ne güzel :))
    Arel de büyüdü maşallah : D

    YanıtlaSil
  3. Yakışıklı maymunu mıncır benim için de Nesrin.

    Tekne de ne ayıp etmiş. Ne tuhaf insanlar var. Neyse ki bulabilmişsiniz başkasını.

    YanıtlaSil
  4. Benim de Türkiye'den misafirim vardi yine, ne keyifli geciyor degil mi o zamanlar? Ne güzel olmus sizin icin de... Arel nasil da büyümüs teyzesi:)

    Yakinda da biz misafiriz yine TR'de, izin yaklasiyor..

    YanıtlaSil
  5. Facebooktan takip ettim canım.Keyifli bir gezi olmuşa benziyor.Keyifli günleriniz daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. Hey, oralarda her şey yolunda mı?Ses soluk çıkmıyor merak ettim.

    YanıtlaSil
  7. Handan ablacım iyiyim canım, en kısa zamanda dönüyorum yanınıza ... Bu arada sorduğun için de çok teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  8. Yuh yani, adamın ciddiyetsizliğine tükürme de dur şimdi. :/ Kusura bakmayın acık sert oldu ama öyle. Kendim ortada kalmış gibi hissettim resmen. Tam ıslak laylon terlikle depelemelik. :D

    Neyse ki sonu iyi bitmiş. Hadi şimdilik dövmiyim madem tamam. :P Ve fotolar az olmuş evet, daha çok güzellikler göreydik iyiydi.

    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir yerde yaşıyorsun bol keyifler dilerm :)

    YanıtlaSil