24 Ekim 2016 Pazartesi

11 Kiloya Veda ...!


Merhabalar 
İlk öncelikle güzel bir hafta diliyorum size ... 

11 Kiloya veda ettim , hayatta inanmazdım bunu başaracağıma ama yaptım ,pes etmeden yaptım .
Daha önce bir çok diyestisyene gitmiştim ama hüsranla sona erdi . Yarıda bıraktım çünkü 500 gr verdiğimde bana üç gün boyunca ceza olarak patates yediriyordu . Yada maydonoz ve zeytin yemediğimde zorla yemem gerektiğini söylüyordu gibi gibi ..
Mutsuzdum hemde çok , fotoğraflar da hep kiloluyum .Elbiselerime sığamıyorum bedenim gittikçe büyüyor . 46 bedene kadar çıktım ... Allah'tan boyum uzun yoksa ne yapardım .. 
Etrafımdaki insanlar bana aaaa ne kadar kilo almışsın demekten zevk alıyordu bir çoğu hamile misin diyordu !! 
Baktım bu böyle gitmiyor çok araştırdım çok düşündüm ve Formeo ile görüşmeye başladım .. Daha önceki yazımda da bahsetmiştim ..
Diyetisyenim Şeyma hanım dünya tatlısı biri .Piskolojik olarak bile insanı motive ediyor ... 500 gr verdiğimde gayet iyi diyordu , bende az kilo verdiğimi sanıp motivasyonumu düşürüyordum ama çok şükür bunu da atlattım Şeyma Hanım sayesinde...
Hayatımda bu kadar çok yemek yememişimdir ve canım ne istiyorsa onu yazıyor bazen ben ne yiyeceğimi şaşırıyorumm . Cheescake bile yedim , şekersiz sarella yiyorum ve daha neler neler..
Her gün yürüyüş yapmam da gerekiyor 10,000 adımı tamamlamam lazım , Bir ara çok iyi tamamlamıştım şimdi biraz düştü adım sayım , evde haftanın belirli günleri  zumba videolarını açıp dans etmeye başlıyorum :)
Mutluyum hemde çok , karşındaki diyetisyen de o kadar çok önemli ki .. O kadar çok gülüyoruz ki birlikte ..
En öenmlisi de benim baştan aşağıya bütün kan tahlilerim yapıldı . Düşük değerlerim vitaminler ile düzeldi ,4 ay sonra tekrar test yapıldı , düşük olanlar düzeldi bazıları yine düşük seviyede ilerliyordu yine vitamin desteği alıyorum şuan ..
Çinkom düşük çıktı bunu gerçekten saçlarımdan hissedebiliyorum o kadar çok dökülüyor ki ..,İnsilünüm sınırda çıkmış  tatlıya düşkünlüğümneden bu  kadar çok olduğunu tespit ettik :)
Sağlığım onlar için çok önemli , ilaçlarımızı 3 ay boyunca içeceğiz sonra tekrar tahlil yapılacak hadi bakalım nasıl devam edecek bu süreç :) 







(bu fotoğrafı 10 kilo verdiğimde çekilmiştim) 
Yeterki isteyin , yapamayacağınız şey yok ...
Yaptığınız diete de çok dikkat edin , diyetisyene de..
Sağlıcakla kalın 



18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Maşallah diyelim o zaman.Sağlıkla kal canım. Ben de 12 kilo verdim bu yıl😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huhuuu süpersin 😊 İnsan ne kadar mutlu oluyor değil mi 😊

      Sil
  3. Şahanesin sen ♥
    Devam hadi, şimdi verdiğin kiloları koruma zamanı...
    Bunu da yaparsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önümde bir kaç kilo daha var ve dikten sonra koruma diyetine gireceğim aslında bu resmen sağlıklı beslenme ;) teşekkür ederim

      Sil
  4. Zaten çok güzelsin ve çok daha güzel olmuşsun. Keşke gittiğin diyetisyene ulaşabilsem. benimde onlarla aram pek iyi değil çünkü. Listelerini o kadar merak ediyorum ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'ım bana mail adresini verirsen detaylarını sana anlatırım çünkü uzaktan skype ile görüşebiliyorsun , öpüyorum seni kocaman

      Sil
    2. Bu arada çok ama çok teşekkür ederim canım

      Sil
  5. Etrafındaki insanlar patavatsızlıkla, açık sözlülüğü karıştırır cinsten sanırım. Senin adına sevindim Nesrin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öylelerdi , artık ne kadar kilo almışsın dediklerinde farkındayım ama mutluyum diyip gülüp geçiştiriyordum ama içim sinirden deliye dönüyordu ... Teşekkür ederim ..

      Sil
  6. BAŞARIYA İMZA ATILMIŞ GİBİ SÜPERSİN CANIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Tebrik ediyor ve seni öpüyorum Nesrincim...

    YanıtlaSil