14 Ekim 2016 Cuma

Ben geldim

Merhaba ,
Uzun zamandır yazamıyordum , aslında yazacak o kadar çok şey varki ...Sırayla yazmaya başlayacağım  inşallah ...
Ben iyiyim görüşmeyeli 10 kilo verdim bunlarla ilgili de size ayrı bir yazı yazacağım .
Malum sezon kötü geçince işler iyice duruldu keyfisiz zamanlar geçiriyoruz.
Hava değişikliğimi ne bilmiyorum ama böyle üstümde halsizlik var .. Bazı şeyleri kafam almıyor artık , gerçekten insanların derdini tasasını dinlemekten yoruldum , bu kadar bencil olmayalım değil mi biraz karşımızdaki insanın da halini hatrını soralım ...Ufak konuları büyütmeyelim , çok büyük bir olaymış gibi de anlatmayalım değil mi .. İnsanlar nelerle uğraşıyor ...

Bu arada anneannem de Almanya'dan geldi benden mutlusu yoook !!

Şimdilik benden bu kadar , sağlıcakla kalın :)

8 yorum:

  1. Yazdığına çok sevindim o 10 kiloyu da acayip kıskandım. Ya herkesler takır takır kilo veriyor arkadaş! Şaka bir yana tebrikler tüm ayrıntılarıyla bekliyorum konuyla ilgili yazını. Çok öpüldün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok öpüyorum Canım en kısa zamanda detaylı bilgiler paylaşacağım ;)

      Sil
  2. Hoş geldin :) Eh iyi haberler az iyi haberler beraber :))

    YanıtlaSil
  3. detaylı bilgileri merakla bekliyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Şimdi gördüm bu yazını canım. Anneannenin gelişi için gözün aydın.

    YanıtlaSil