17 Ekim 2016 Pazartesi

Bilim bakalım beni kim ziyarete geldi --- Carpe Diem --


İnstagram da geziniyorum bir baktım Ayşe abla Marmaris'e kaçamak diye bir fotoğraf paylaşmış hemen yorum yazdım nerdesin , kaç gün kalıyorsun vs diye . Günü birlik gelmiş o Selimiye'de ben de o gün kışlık domates yapacağız diye köye gitmiştim . 
Sadece bir günü var diye çok fazla ısrar etmek istemedim çünkü çok iyi bilirim tatil zamanlarında vaktinin ne kadar kıymetli olduğunu . Eğer Marmaris'te olsaydın direk Selimiye'ye giderdim zaten . Saolsun dönüşte iş yerine uğradı Allah'ım bu kadar mı tatlı bir çift olur sanki yıllardır tanışıyoruz gibi . Gözlerine hayran kaldım , Ayşe ablam ile inşallah bir dahaki tatil kaçamaklarında buluşacağız.Burdan tekrar çok teşekkür ediyorum yanımda geldiği için ... 

Sizi seviyorum . 


9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Değil mi , gerçekten de çok güzel oldu

      Sil
  2. Canim yaa... ben de tam bulusmamizdan bahsediyordum az evvel blogumdaki yazimda:) Nasil mutlu oldum senle canli canli görüsmemize, nasil sevdim (sevdik) seni anlatamam. Seneye kaldigimiz yerden devam insallah:) Cok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşıyımış demekki ... inşallah canım benim , güzel günler bizi bekliyor ..

      Sil
  3. Ne tatlısınız :D

    Ben Marmaris'e gitmeyeli yirmi yılı geçmiş, vay be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman buralara gelme vaktidir :) öperim kocaman

      Sil
  4. Ne güzel dar zamanda da olsa görüşmüşsünüz. Nesrin hadi İstanbul'a gel, biz de görüşelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl planlarımın içinde kesinlkle İstanbul var inşallah en kısa zamanda bu planımı gerçekleştirebilirimmmm

      Sil
    2. Hadi bakalım inşallah...

      Sil