19 Ekim 2016 Çarşamba

Kışlık domates yaptık :)


Geçen yıl evde tek başıma domates rendesi yapmıştım bu yıl kayınvalidem ile birlikte yaptık , hemde bir sürü kavonoz domatesim oldu :)

Hepiniz bilirsiniz nasıl olduğunu , ilk önce güzelce yıkadık çürükleri ayırdık sonra rendelemeye başladık , bazı arkadaşlarım kesmenin daha kolay olduğunu söyledi ama biz rende yaptık.





Sonra da kavanozlarımızı sıcak su ile yıkadık iyice kuruladık . 


Domateslerimizi kazanda uzun süre kaynattık içine bol tuz attık 


Sonrada kavanozlarımıza yerleştirdik ohhh mis gibi oldu . 




Benim güzel ekibim , kayınvalidem ve kayınpederim .Böyle güzel bir aileye gelin geldiğim için çok mutluyum  saolsunlar hep böyle konularda yardımcı olurlar . Bilirler benim neyi yapıp yapamayacağımı o yüzden hiç zorlamazlar .. 
Koçişko var kardeşinden şikayetçiyim hiç yardım etmediler bize :P Sadece kavonozları kapatmaya yardım ettiler hadi affettim onları :) 
Sağlıcakla kalın 

21 yorum:

  1. Afiyetle güzel günlerde yiyin :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , senin yarattığın harikalara yetişemiyorum ben :) Özel yemek dersi alacağım senden . ssevgiler

    YanıtlaSil
  3. ohhh miss gibi :)))
    Kışın afiyetle yersiniz inşallah.
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Can'ım , çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Ellerinize sağlık. Keyifli sofralarda afiyetle yiyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sen güzel söyledin teşekkür ederim

      Sil
  5. Ellerinize sağlık annanemde ben küçükken çok yapardı ama artık yapmıyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yorucu oluyor gerçekten , ben bu kadar yoruluyorsam annenizin yapamamasına hak veriyorum . Tek başıma olsam bu kadar kavonoz yapamazdım . Teşekkür ediyorum

      Sil
  6. Ben de iki hafta evvel annemle beraber yaptım, bittiğinde kırmızı görüyordum etrafı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 İnanırım valla , ellerinize sağlık afiyetle yiyin sizde

      Sil
  7. Merhaba efendim :)

    Afiyet olsun, fotoğraflardaki mutluluğunuz daim olsun, çok güzel bir paylaşımdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , hoş geldiniz bloğuma , çok teşekkür ederim

      Sil
  8. ellerinize sağlık kışlıklar harika görünüyor

    YanıtlaSil
  9. AFİYETLER OLSUN ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK CANIM
    KISMET KIŞ İÇİN GELİRSEM TADINA BAKARIM ARTIK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yeterki gel bak neler yaparım (çok becerikli bir insan değilim ama ) . Çok teşekkür ederim . Bu arada gelme ihtimalin bile heyecanlandırdı beni . Sevgiler

      Sil
    2. inşallah canım ya şu hastalık durumlarını bir atlatalım inan geldiğimde mutlaka görüşmek istiyorum bir kahve bile kafi :)

      Sil
  10. Isi cok oluyor bu kislik domates kismisinin ama bitince de coook ise yariyor yaa:) Ellerinize saglik sekercim. Cok iyi hatirliyorum ben o günü;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet senin marmarise gelip de benim Köyeceğiz'e gittim gün belki yolda karşılaşmış bile olabiliriz yahu :)

      Sil
  11. Ellerinize sağlık Nesrincim, afiyetle tüketin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :)

      Sil