12 Kasım 2016 Cumartesi

Ah bu arkadaşlıklar

Selam blog dünyası ..

Bu yazıyı çok uzun zamandır yazmak istemiştim ama hep erteledim .
Acaib kırgınım hemde çok kırgınım 
Ya ben varya fazlası ile çok iyi niyetli biriyim .. Gerçekten öyleyim. Samimi olduğum bir arakdaşım var vardı demem lazım artık .Her zaman yanında oldum her anında , biliyorum o da başıma bir şey gelse hep yanımda olur hiç şüphem yok ... Gerçekten çok iyi anlaşıyoruz ama hep hep o konuşacak ben sabırlı bir şekilde dinliyorum bende anlatıyorum ama anlattığım şeylerin sonu hep yine onun konuşması ile bitiyor . Zaten konuşmasını çok sevdiğini de dile getiriyor . Ama beni bazen o kadar yoruyordu ki ...
İnsanın bazen kafası bazı şeyleri almıyor çünkü benimde kendime göre derdim büyük , bazen kafanı dinlemek istiyorsun .Çünkü anlattığı şeylerin bazıları  boş konular çok fazla ciddi şey yok içinde , belki ona göre ciddi olabilir ama bana göre değil ama ben ciddi bir konuymuş gibi hep dinledim onu ...

Biz yürüyüşe başlamıştık her gün yürüyorduk uzun uzun ilk zamanlar çok güzeldi , sonraları artık beni fazlası ile yordu konuşmaları ile kafam almıyor çünkü iş ile ilgili çok büyük sorunlarım var ,satış olmuyor ödemeler var ne olacak halimiz diye kara kara düşünüyorum . Bunu ona da bir kaç kere söyledim kafam çok dolu diye ama saolsun her zamann herkes öyle vs vs diyip geçiştirdi ve kendisi yine konuşmaya başladı .

Sonra ben diyetisyen ile birlikte diet yaptığımı falan biliyor her gün bana ne yediğini falan anlatıyordu ben ona her zaman diyordum ben diyetisyen değilim bilmiyorum neyin doğru neyin yanlış olduğunu herkesin vücuduna göre farklı diye..


Eve geliyorum modum düşük artık iş stresi ve onun hikayleri beni yoruyor kaldıramıyorum .

Gerçekten de çok zorlu bir iş günü geçirmiştim sinirlerim bozuk, arakdaşım  yazmıştı yürüyüş yapalım mı diye 
Bende ona morelim çok bozuk yürüyüş yapacak halim yok ben bu aralar ara vereceğim , her şey bana fazla geliyor demiştim , oda bana ben çıkıyorum gel konuşalım demişti bende dedimki konuşacak bir şey yok çünkü biliyorum konuşsam hiç bir şey değişmeyecek o da sen nasıl istersen dedi .,Bende beni yanlış anlama ama gerçekten çok dolu kafam dedim sonra da cevap gelmedi 


Günler geçti , haftalar geçti bana her gün yazan kız yazmaz oldu , en son ben yazdım napıyorsun görüşemez olduk diye oda iyi olduğunu yazdı sonra ben de ona bişiler daha yazmıştım ama hatırlamıyorum cevap bile vermedi ..

Yine haftalar geçti  ben yine yazdım aynı soğuk cevap ..
Bu saaten sonra yazmam zaten , bu malesef bencillik , ben onun her sorununu dinleyeyim ama o bana bir kere bile sen zor dönemler geçirdin nasılsın , her şey yolunda mı diye sormasın..

Şimdi tatile gitmiş normalde hep yazardı nereyi önerirsin diye ..
Ben bunu hak etmedim gerçekten de haketmedim ..! Neye darıldı onu bile bilmiyorum 

Bazen açıkca yazasım geliyor sonra da boşver diyorum .. Hiç boşuna morelini bozma ...

Herkes kendi bilir ..



11 yorum:

  1. Hayal kırıklığı üzücü.. Ama söylediğin gibi herkes kendi bilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak bir şey Yok , benimle nedensiz yere görüşmek istemiyorsa benimde yapacağım gerçekten hiç bir şeyim Yok ..

      Sil
    2. aman unut gitsin boşver yaaa demek ki böylesi daha iyimiş :)

      Sil
    3. Haklısın , belki de böylesindeyse iyiymiş ..

      Sil
  2. ah aynısı şu son günlerde benim de başıma geldi, yapacak bir şey yok kendileri kaybeder....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın canını sıkıyor böyle olaylar işte :(

      Sil
  3. En sinir oldugum seylerden biri böyle "arkadaslik"lar. Ben de ayni senin gibiyim Nesrin'cim, cok sabrederim, alttan alirim, dinleyen hep ben olurum ama biyere Kadar, artik benim de kafam cekmiyor bazi haksizliklari. iyi niyetimiz hep kullaniliyor, buna deli oluyorum artik.

    Bazi insanlar var ya, ayni senin o arkadas gibi, karsidakini dinlemezler. Sadece sira bana gelsin diye beklerler.

    Dinlemek, gercekten icten ve yürekten dinlemek ve o dinlediklerine samimi bir karsilik vermek herkesin iyi yapabildigi birsey degil. Ince düsünmekle, duyarlilikla, empatiyle ilgili birsey.. O da maalesef herkeste yok:(

    Hem suclu hem de güclü derler onun yaptigina.
    Sen cok bile aramissin yine de. Bosver bence, haketmiyor senin arkadasligini. Sorarsa da acikca konus sakin sakin. Kimsenin kimseyi yormaya, üzmeye hakki yok.
    Öpüyorum seni canim benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ya aynen bende öyle düşünüyorum eğer bir gün sorarsa açıkça söyleyeceğim sen benim zor günümde bir kere bile arayıp nasılsın diye sormadın !!!
      Ne bileyim bu günlerde o kadar çok şeyler yaşadımki , öyle hayal kırıkları yaşıyorum ki .. kaldıramıyorum bazı olan bitenleri .. herkes Allah'a havale ediyorum ! Seni de Kocaman öpüyorum canım

      Sil
  4. Bence açıkça yaz Nesrin. Sürekli acaba ile başlayan cümleler kurmaktansa sorunu öğrenirsin. En azından bir problem mi var, neden böyle davranıyosun...vs diye sorarsın. Yok bişi gibi anlamsız cevaplar verirse de Allahın selameti başına olsun der kafandan silersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı düşünüyorum Canım tatilden dönsün yazacağım valla ... tatilini zehir etmeyeyim . Tabi bana değer vermediği için zehir falan olmaz ama neyse bakalım Kocaman öpüyorum seni

      Sil
  5. Nesrincim arkadaşın senin son kullanma tarihini getirmiş. Dolayısıyla artık sana ihtiyaci kalmamış. Seninde onun gibi birine ihtiyacın hiç yok.

    YanıtlaSil