11 Kasım 2016 Cuma

Anneanneyi yolcu ettik

Biliyorsunuz ki benim bir ayağım Almanya'da  .. Anneannem orada yaşıyor 5 haftalığına buraya gelmişti ne ara o beş hafta geçti ben anlamadım ..

Eve gittiğinde kapıyı açan birinin olması o anne sıcaklığını yaşaman o kadar güzel ki ..
Arel ile akşam birlikte oyun oynamaları , onları izlemek çok ama çok güzeldi..
Anneannem ablamda kalıyordu zaten bende ablamla aynı sitede olduğum için hep birlikteydik . Temizlik hastası bir anneannem var siz çalışıyorsunuz ben temizlik yapacağım yok ben yemek yapacağım yok ütü yok çamaşır vs vs vs ..
Bu yıl hiç bana ev işlerinde yardım edememiş , hiç eve alışveriş yapamamış falan filan ayyy aneanne diyorum ya biz seni buraya ev işlerini yap diye çağırmadık ki !! Anlamak istemiyor ama vicdan olarak rahatsız hissediyor kendini.. Biz bir ara vileda kovalarını falan saklıyorduk biz işe gittiğimizde temizliğe başlamasın diye .

Alışverişe gitmek istiyor ara bizi birlikte gidelim diyoruz hayıııırrr olmazmış biz çalışıyoruz o bizi rahatsız etmek istemezmiş. Balkondan dolmuşların kaç dakika da bir geçtiğini takip ediyor ona göre yola çıkıp dolmuş ile alışverişe gidiyor
Benim böyle bir anneannem var işte :)
Pek bir tatlı pek bir düşünceli , iyiki de var
Gittiğin için o kadar çok üzülüyorum ki ..
Ocak ya da şubat gibi gitmeyi düşünüyorum yanına ..



Bir de demez mi ben sizin gibi güzel poz veremiyorum nasıl yapıyorsunuz kafamı yan mı tutacaktım ?? :)

sen bir tanesin bir tane ... seni çok seviyorum



7 yorum:

  1. Allah kavuştursun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ! çok teşekkür ederim canım

      Sil
  2. Anneanne çok tatlı, çok naif görünüyor. Ne hoş bir tablo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , bu anneanneler pek tatlı oluyor zaten :)

      Sil
  3. Ne kadar tatlı bir anneanne :)) Hepsi öyle değil mi zaten? Hatta leopar deseni de en çok onlara yakışmıyor mu :D Allah uzun sağlıklı bir ömür versin anneannenize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , kesinlikle anneanneler başka oluyor , çok çok haklısın leoparlar onlara bir başka yakışıyor :)

      Sil