22 Kasım 2016 Salı

Bugünün şarkısı


Uzun zamandır günün şarkısını paylaşmıyordum ...
Bu şarkıyı ilk duyduğumda adını hiç bişiyini bilmiyordum , sözlerinden şarkıyı keşfettim ..
Hemen google amcaya sözlerini yazdım ve Mithat Can Özer'in şarkısı olduğunu öğrendim , şarkı sözlerini Sezen Aksu yazmış sanırım öyle okumuştum . Oğluna güzel bir şarkı vermiş :)

Ben sevdiği şarkıyı bıkasıya kadar dinleyenlerdenim .. Malesef öyle bir huyum var ..

Sizinde seveceğinizi düşünüyorum .


Sağlıcakla kalın ..

8 yorum:

  1. Bu şarkıyı defalarca radyoda dinlemiştim ama inan Mithatcan'ın olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç denk gelmemiştim radyoda , bu aralar baya az radyo dinler bir haldeyim ama .yeni bir şarkı keşfettiğim için mutluyum ;)

      Sil
  2. Çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Hic dinlememistim, güzel sarkiymis.
    Eee, okadar isana yardimci oldu, destek oldu Sezen, kendi ogluna da en güzel sarkilarini vermese ayip olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın , şimdi sıra oğlunda ;)) şarkılarla iç içe olduğunu biliyordum ama albüm çıkardığından haberim yoktu yolu açık olsun diyelim ;)

      Sil
  4. 'Kovaladıkça kaçan ateş böceğim misin?' şarkısının yeniden seslendirimi sandım adını görünce. Yeniler öyle uzak ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) haklısın bir an öyle düşünmüştüm bende inan :)
      Eskiler en güzeli zaten .. sevgiler

      Sil