17 Kasım 2016 Perşembe

Müşteri Vol. 222556699

Normali beni bulmaz ki ..!
Bugün mağazaya bir adam geldi , yüzüme bakmadan konuşuyor , ben otelciyim ben fiyat istiyorum .
Yukarda fiyatları gördüm uçmuş bu fiyatlar ..!
-Beyefendi yukarda olan grup evlere verdiğimiz ürünler , otel grupları farklı , eğer bana neresi ve kaç adet istediğinize dair bilgi verirseniz size yardımcı olurum .
Otelin adını vermeyeceğim ..
Yok mu bir fiyat listeniz bana vereceğiniz.
-Alacağınız adet sayısına göre değişiyor fiyatlar ve yatak çeşitleri çok bundan dolayı stnadart fiyat listemiz yok ...!

Yok mu bilmem ne bey !!
-O bey bu bölüme bakmıyor ben yardımcı olacağım ..
İyi tamam bana fiyat ver .!!
(delireceğim )
-Buyrun bir çay ısmarlayalım .

Ben perde de alacağım
-Eğer bana bilgilerinizi verirseniz perde ile ilgili satış temsilcisini yollayacağım ,
Hanımefendi vermek istemiyorum bilgilerimi !!Söylemeyeceğim otelin adını

Bende vermiyorum lan fiyat diyecektim o dereceye geldim ..Yicek miyim otelini söylesene be adam . Bende bileyim o otel ödeyen bir yer mi daha önce benden teklif aldın mı , ya da fatura kesmiş miyim ?? Bakayım carime sana ona göre vereyim fiyat dimi !!

-Beni yanlış anlamayın size daha iyi yardımcı olabilmek için istemiştim , teklif hazırlayacağım ve siz bir daha geldiğinizde size ne teklif verdiğimi bilmem adına istemiştim , perde ile ilgili satış temsilcimi yollamak için istemiştim dedim . Adam sadece adını söyledi .

Sonra babam geldi ,
Aaaaa Ali abii nasılsın ya  diye başladı sohbet
Babam , adama ; senin otel neresiydi
Otelin adını söyledi  bana neden söylemedin !
Sohbet baya koyulaştı sonra babam da kızım diye beni tanıştırdı aaa ne güzel abicim benimde kızım var diye başladı bana anlatmaya ..

Neden başta bana bu kadar ukala davrandın ?  Ben anlamıyorum , yüzüme bile bakmadın . Neredeyse çekip gidecekti...
Sabır gerçekten sabır ...

7 yorum:

  1. İnsanlara laf anlatması gerçekten çok zor ve ego denilen şey bence hiç kimseye yakışmıyor yazık günah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ego gerçekten hiç kimseye yakışmıyor..! Sabır sabır ...

      Sil
  2. İnsan hiç olmazsa babanı gördüğünde utanır falan. Bence kadınla konuşmayı mı beceremiyor, nedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir belki de Bayanla konuşmasını bilmiyordur .. Var böyle değişik insanlar ..

      Sil
  3. Bu kişi Öküz yaptığı Öküzlük. ve tüm öküz hayvanlarından özür dilerim :))

    YanıtlaSil
  4. Uzun zaman olmuştu canım senden müşteri hikayeleri okumayalı.İlerde bunları okuyunca muhtemelen gülümseyeceksin, o yüzden şimdi boşver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hikaye çok aslında ama unutuyorum bazen :) Bir deftere yazmam lazım sanırım :)

      Sil