5 Kasım 2016 Cumartesi

Ne zaman çocuk yapacaksın ??

Dün köyden babamın babaannesi geldi , bolca hasret giderdik . Tontiş tatlı bir babaanne :) Ben 3 yıldır evli olup henüz çocuğu olmamış biri olduğumdan biraz dikkatini çekmişim sanırım .
Aramızda geçen diyaloğu anlatacağım şimdi size
Babanne : Yavrum , bir kız varmış 3 yıldır çocuğu olmuyormuş sonra allah verdi şimdi çocuğu var inşallah seninde olur .
Bende bozuntuya vermemeye çalışıyorum sanki hiç üstüme alınmamış gibi
Aaa ne güzel sevindim valla dedim
Babaanne : İnşallah sizinde olur kızım
Ben : babaanne biz düşünmüyoruz şuan belki seneye biz biraz daha gezeceğiz dedim
Sonra o başladı gülmeye :)

Köyde benden sonra evlenen herkes çocuk yaptığından çocuğum olmuyor sanıyor , Ablamda 6 yıl sonra çocuk yaptığı için bizde ailecek sorun var diye düşünüyor herhalde :PP

Artık sırayla sormaya başlarlar ... Ne zaman çocuk olacak ? Ya da tedavi yöntemlerinden mi bahsedecekler bana :PP
Hadi bakalım ilerleyen dönemlerde neler yaşayacağız :)



10 yorum:

  1. Ooo, ilkini doğur bu sefer de kardeş ne zaman diye başlanır 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bu sorular hiç bitmez 😂😂

      Sil
  2. Ooooh sefaniz olsun. Yasiniz genc daha, vakti gelince ve siz kendinizi hazir hissettiginizde o da olur insallah. En güzelini yapiyorsunuz canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın Can'ım benim , hayırlısı ne zaman ise o zaman olsun ;) öpüyorum

      Sil
  3. ahahahaaaa :))
    Tatlı babaanne :))
    Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla misali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım ya 😊😊😊

      Sil
  4. :))Ah babaanne ah.. Yine de direk soramamış kıyamam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beni çok güldürdü ya ;)

      Sil