15 Kasım 2016 Salı

Neden ?

Artık kaldıramıyorum , gerçekten insanlar neden bizimle uğraşıyor hiç anlamıyorum .
Biz her şeyi canla başla buraya kadar getirdik kimsenin hakkını yemedik ama neden üst üste olumsuz şeyler yaşıyoruz...
Çalmadık , kimseyi dolandırmadık , insanların arkasından konuşmadık hep iyi niyetli davrandık yok ya yok iyi olan üzülüyor bu dönemde !!

Lanet olası akrabalarım hepinizden nefret ediyorum , birbirimize karşı yaptığımız numaracı davranışlardan da nefret ediyorum . Hepiniz arkamızdan oyun çeviriyorsunuz bilmiyor muyum sanki !!!

Ben gerçekten artık kaldıramıyorum hep iyi gözükmeye , güçlü durmaya çalışmaktan yoruldum .
Beni hep gülerken görürsünüz ama artık onuda yapamıyorum içimden gelmiyor .
Huzurum kalmadı ya , Allah'm ne olur bir yol göster ...

Göz yaşlarıma hakim olamıyorum , çok ağrıma gidiyor ...

Benim babam onlara o kadar yardım etti ki , iş yerleri kurmalarına o kadar destek oldu ki .. Onları şuan bu durumda olmalarının sebebi babam ama onlar anca bizim arkamızdan kuyu kazsınlar ...!

Allah'ım sen büyüksün !


O kadar doluyum ki bir yere yazmam gerekiyordu , aslında böyle yazılar pek paylaşmam ama dayanamıyorum artık ...

24 yorum:

  1. canım benim
    çekemeyenler kıskançlar her zaman olacak
    bunlar en yakının olunca üzülmemek elde değil tabi
    Allah yardımcın olsun
    ve onları da bildiği gibi yapsın
    sen o güzel yüreğini sakın sıkma
    herşey çok güzel olacak eminim
    siz çok güzelsiniz çünkü
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin !! O kadar iyi geliyor ki yorumun . Çok çok teşekkür ederim . Bende inanıyorum her şey güzel olacak ..
      sevgiler ve kocaman öpücükler

      Sil
  2. seni o kadar iyi anlıyorum ki , gecen hafta yaşadığım darbeden sonra ... kötü gününde bir tek ben varken iyi gününde bir tek ben fazla görülüp çağrılmadım... ama benimde artık bundan sonra akraba olayım bitmiştir, hatır saygı hep benim yanıma düşüyor ama artık yeter. birazda ben sayılmak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oysa birbirmize destek neden olmuyoruz ki .. Ne olur sanki yan yana bir bütün halinde olsak ?? Allah'ım sabır ver bize ... Kötülüklerden koru tek dileğim bu ...

      Sil
  3. Arkadaşım konuyu bilmiyorum ama akrabanın akrabaya ettiğini akrep etmez diye atasözü olan bir milletiz maalesef:( Atatürk'ün bile kıymetini bilmiyorlar, iyilik yaptığın insanlardan kendini kollayacaksın ben de bilmiyordum üzülerek öğrendim ve içime sindiremiyorum:( Allah herkesin layığını versin diyorum...üzülme:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!! ne güzel bir atasözüymüş ilk defa duydum ..
      Neden bu kuyu kazmalar ben anlamam , kötülük yapacaksın senden iyisi yok !! Sabır sabır sabır !!

      Sil
  4. ahh bu akrabalar hiç beklenmedik yerden alıyoruz yarayı ama iyi oluyor kime nasıl davranacağımızı öğreniyoruz.. boşver sen sabret kötü elbet bulur birgün Allah büyüktür de havale et gitsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maleseff öyle oluyor kime nasıl davranacağımızı öğreniyoruz ama bir o kadar da üzücü oluyor ..
      Sevgiler ..

      Sil
  5. 'Akrabanın akrabaya akrep etmez ettiğini' demişler, ne de doğru söylemişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ben bu söze hayran kaldım !

      Sil
  6. Canımmmm;
    İnsanlar hep birşeylerile sınanıyor. Demek ki bu dönem senin sınavında buymuş. Stres yapma,havale et Allah ve adaleti o kadar büyük ki mutlaka iyi düşünenlerle birlikte.
    Hak var hukuk var hakedene hakkını hukukunu vereceksin! Hayat sloganımdır.
    Heryerden sil görme,boşver daha çok tınlama bak gör daha kıymetli olacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki ne kadar da güzel söyledin teşekkür ederim canım benim .. hayat bir sınav gerçekten de bu dönemleri de atlatacağız Allah 'ın izniyle .kocaman öpüyorum seni

      Sil
    2. kesinlikle! etrafında seni sevenlerin anlayanların varken boşver akraba adı var onların sadece kendileri genelde fesatlık peşindeler bazen en sevdiğin kan bağı olmayanlar tüm akrabalarına bedel oluyor böyle insanlar varsa ne mutlu sana :) öpüyorum cok

      Sil
    3. Aynen öyle kanımdan olmayan ama bir o kadar yakın hissettiğim insanlar var iyiki de varlar ve iyiki bu blog var ... ne kadar da iyi geliyor bu blog bana sizler bana ;) yorum için , desteğin için çok teşekkür ederim

      Sil
    4. canımsın
      sende iyi ki varsın ve iyi ki bir şekilde hayat bizi karşılaştırmış :)

      Sil
  7. Sizin sahil ne güzeldir şimdi, eşinle çıkıp bir yürüyüş yapın eve gitmeden önce,bol deniz havası çekin içinize. Kötüler kendi kötülüklerinde boğulurlar, sen sevdiklerine sarıl kocaman, o yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan abla , bugün eşime söyledim hadi kalk bir yürüyüş yapalım deniz kenarında iyi gelir bize dedim . Deniz kenarı olmasa da birlikte kafa dağıtmak iyi geliyor insana .. bu güzel enerji dolu yoruma teşekkür ederim sevgiler ;)

      Sil
  8. Sakinleş güzellik, yaptıkları gün gelir ayaklarına dolanır...
    Sen doğruluktan ve güzellikten ayırma yolunu, boşver gitsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabaha göre çok daha sakinim , sinirlenmek üzülmekte fayda etmiyor daha da yıpratıyor insanı ..
      Ne de güzel söyledin gerçekten de doğruluktan ve güzellikten ayırmayacağım yolumu .. sevgiler

      Sil
  9. Dün de baska bir arkadas yazmisti ayni buna benzer seyler, sonra isin detaylarini özelden yazdi da tüylerim diken diken oldu. Ne oluyor bu insanlara yaa, hangi arada bukadar kötü olabiliyorlar aklim almiyor.

    Hani Sezen Aksu'nun bir sarkisinda der ya, cok etkiler beni o sözler oldum olasi:

    "Bu kizgin, bu kalp kiran eller, birzaman bebektiler.."

    Bosver Nesrin'cim, bazi seyleri degistiremiyorsak kendimizi degistirelim ve böyle insanlara firsat vermeyelim, kendimizden uzak tutalim. Sen sevdiklerinle mutlu olmaya bak, hic yipratma kendini degmeyen insanlar icin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim kesinlikle öyle , çok çok daha sakinim . Allah büyük bir yerden çıkacaktır ben buna çok inanıyorum . Ama artık bizden almasınlar ,tüketmesinler bizi gitsinler başkalarıyla uğraşsınlar ...! Allah'ım sen büyüksün bize doğru yolu göster diye dua etmekten başka çarem yok ..
      sımsıkı sarılıyorum sana

      Sil
  10. Nesrincim hakedenlere hakkettikleri muameleyi göstermeliyiz. Bu devirde iyilik saflık, nezakette enayilik olarak karşılık buluyor. Bu yüzden hep mutsuz ve muzdarip oluyorum ben. yeni yazdım buna benzer bir şey. Ve benimde blokta yazmaktan başka bir rahatlama aracım yok. Hepsini sallayalım gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle blog bambaşka bir yer ..çok haklısın biz enayiyiz ya gerçekten ! Ama ben kendimi değiştiremem sanırım benim özüm bu ben böyle büyüdüm kimsenin hakkını yeme , güler yüzlü ol.. ne bileyim ya insanlar çok tuhaf ..

      Sil