2 Kasım 2016 Çarşamba

Sinema Maceramız - İkimizin Yerine

Merhaba
Geçen hafta koçişkonun başının etini yedim sinemaya gidelim amaaaaa bisiklet ile . Koçişko sinemaya gidelim ama bisikletsizzzz diye inat ediyor bende olmazzzz bisiklet ileeee diye inat ediyorum . Sonuç olarak çeneme daha fazla dayanamayıp bisiklete razı oldu . Gidiş gayet iyiydi bazı yerlerde yokuş aşağı olduğu için çok daha güzeldi ama dönüş yolumuz beni baya zorladı ama ben itiraf eder miyim hiç gayet iyi ilerliyormuşum gibi devam ediyorum ama içimden allahım ne zaman bitecek bu yol diye söylenip durdum ..
Üstüne koçişkonun bisikletinin tekerleği baya indi o daha da zorlandı .Ah Nesrin inat ettin gördün mü tekerleğimin havası indi kesin patladı bu vs diye bana söyleniyordu ve sonuç olarak tekerlek patlamış ..  Sinemadan çıkış saatimizde 00:30 du gece sırf sokakta biz varız :)
Sanırım bir daha koçişkonun lafını dinleyeceğim .

Gelelim filme , ben çok sevdim zaten Serenay'ın oyunculuğuna söylenecek söz yok çok iyi bir oyuncu . Nejat İşler'i uzun zaman sonra görmek güzel oldu ama adam gerçekten çok yıpranmış nerde o yakışıklı Nejatttt !!!
Özgür Emre Yıldırım 'ın oyunculuğuda süper ötesiydi tabi Zerrin Tekirdor'u da unutmamak lazım ..
 Filmin konusunu sanırım artık çoğunuz biliyorsunuz

Küçük bir kasabada yaşayan ve sürekli kendini tekrarlayan hayatının sırrını çözmeye çalışan Çiçek ailesinin kendisine dayattığı hayatın içinde sıkışıp kalmış genç bir kadındır. Hayata dair çözülmeyen soruları olan genç kadın kasabaya yeni gelen edebiyat öğretmeni Doğan ile karşılaşınca her şey değişir. Doğan bu yasak aşka ne kadar dirense de kendini Çiçek'e aşık olmaktan alıkoyamaz. İkili arasında büyük bir aşk başlar. Doğan ve Çiçek farklı hayatlarına rağmen birbirlerinin yaralarını sarmaya çalışırken bir ailenin de kaderini kökünden değiştirecektir...

Sonu daha güzel olabilirdi tek eleştireceğim konu bu , bir de biraz fazla tesadüf tabi ama sonuç olarak güzeldi .)


Sağlıcakla kalın :)

4 yorum:

  1. Okuyunca "acaba buraya da geldi mi film" diye hemen gidip baktim , gelmis:) "Eski elmalar" ve bu film var burada vizyonda. Ikisinin de fragmanini izledim simdi. Nejat Isler'in oyunculugunu coook begensem de, bu kizi pek sevmiyorum nedense. Evde izleyebilirim belki ama beni sinemaya kadar cekebilecek bir film degil gibime geliyor.

    Eksi elmalara gidebilirim ama. Esim de Yilmaz Erdogan'i sevmiyor maalesef, ama ben bir arkadasimla giderim bana ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gerçekten sinemaya gidecek bir film değil , bende ekşi elmalara gideceğim o daha yeni geldi buraya .. yakında TV 8 satın alır zaten adam bütün yerli filmleri gösteriyor ikimizin yerine 'yi orda izleyebilirsin😂😂

      Sil
  2. İyi ki bisikletle gitmişsiniz Nesrin, ilerde gece 1'de sinemadan bisikletle döndük diye anlatacağınız bir anınız oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel bir anımız oldu ;) sonu biraz dırdırlı geçse de güzeldi 😊

      Sil