23 Kasım 2016 Çarşamba

YILBAŞI KART HAZIRLIKLARI

Merhaba ,
Biliyorsunuz ki her yıl yılbaşı kartı yazarım , hem de kendi ellerimle yaparım . Bu akşam kartları hazırlayacağım sonra da göndereceğim :)
Çok seviyorum yılbaşı zamanında kart gelmesini , insan çok ama çok mutlu oluyor

Yakında aralık ayına gireceğiz ama bizim burası hala güneş , bu yıl bir tuhaf kış geldiğini anlayamadım ..
En çok da Almanya'da noel pazarlarını özlüyorum , orda olmak çok istiyorum ama bu yıl planlarımızda yok ..
Size kartlarımı hazırlarken yine paylaşımlar yapacağım

Sağlıcakla kalın :)

9 yorum:

  1. Merhaba... ben de yil basini karli seviyorum ama dediginiz gibi hava agustostan kalma oluyor bazi gunler, kartlari merak ettim cok beklemedeyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , dün bir kaç tane hazırladım , en kısa zamanda paylaşacağım
      sevgiler )

      Sil
  2. Benim de hazırlamam lâzım, gidip pulu olan bir PTT bulmam lâzım.

    Bu arada biliyor musun, senin kartın bana ulaşmış. Geçen gün çekmecelerimi karıştırırken rastladım. Allah Allah, gelmedi gelmedi derken o ne ara geldi de ben çekmeceye koydum, hiç aklımda yok. İhtimal ben koymadım diye düşünüyorum. (Düşünmek istiyorum aksi halde durumum çok ama çok vahim)

    Neyse ben onu çekmecemde buldum ve mutlu oldum. Haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ah canım, oğlanlar koymuştur belki ... biz öyle düşünelim
      Geç olsa da gelmesine sevindim :)

      Sil
  3. Bana adresini gonderirsen ben de sana kart atmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi seve seve yollarım senin adresin bende olması lazımdı ama yine teyitleşelim, ben bu google+ pek anlayamadığımdan bana mail adresini yollarsan bende sana hemencik geri dönüş yaparım :)

      Sil
  4. İnstagramda gördüm, harika görünüyorlar.Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım benim , sana doğru da bir kart gelecek inşallah :))

      Sil
  5. Canim yaaa... Harikasin:) Öptüm kocaman.

    YanıtlaSil