26 Kasım 2016 Cumartesi

Yoruldum ...

Yoruldum ,gerçekten çok yoruldum ..
Nasıl ilerleyeceğim bilmiyorum , kızgınım , inancımı kaybettim artık ..

Neden biz .. ?
Sadece biz değil bir çok insan aynı sıkıntıları yaşıyor eminim ..

Ben her zaman gülen bir insanım ne kadar çok üzüldüğüm bir şey olsada sonra toparlarım kendimi yine etrafa ışık saçarım ..Artık o ışığı saçamıyorum çok bunaldım ...

Ama yapacak bir şey yok bu günleri de ailecek bir olup atlatacağız ..

Allah'ım duy sesimi ne olur ..


10 yorum:

  1. Zorluklar hep var değil mi? Düzlüğe çıkana kadar da beklemekten başka yapacak şey yok aslında.
    Allah yardımcınız olsun, telafisi olacak dertler versin büyüklerinden korusun.
    Allah var, sıkıntı yok inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın telafisi olacak dertlerimiz olsun .. isyanım işlerden dolayı , malum turizm ile ayakta duruyoruz bu yılda turizmin hali ortada ... çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için . İnşallah bu günler de geçecek

      Sil
  2. Allah yardımcınız olsun. Birçok tanıdığım şimdi bu halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ..! Çok teşekkür ederim , umarım devlet artık bu işe bir çare bulur.. herkes teker teker kapatır oldu ekmek kapısını ;(

      Sil
  3. Ah kuzum yaaa, kiyamam... Allah yardimciniz olsun, bu konuda da yüzünüz güler insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim inşallah Ayşe ablacım , bu günlerde geçecek ..

      Sil
  4. Allah yardımcınız olsun Nesrincim.Ama moralini yüksek tut, yeni sene geliyor.Yeni sene, yeni umut...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın , 2016 nasıl bir sene ben anlamadım .2017 güzellikler getir bize :) kocaman öpüyorum

      Sil
  5. Ben geliim döviim seni üzenleri Nesrincim, zaten elm kaşınıyor ne zamandır, aradan çıkartıveririm. Hem ferahlardık biraz.

    YanıtlaSil