12 Aralık 2016 Pazartesi

2017 Mimi :)

Sevgili arkadaşım Yaşam İzi beni mimlemiş , bende hemen sorularına cevap veriyorum .Buradan kendisine çok teşekkür ederim :)

Soru 1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?


Güzel bir soruymuş , Ben biraz dağınık bir insanım umuyorum 2017 daha düzenli bir insan olurum . Bir de bazen çok takıyorum kafama bazı şeyleri ufak takıntılarımdan da vazgeçmek istiyorum :)


Soru 2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeği dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Oh ne de güzel olmuş sihirli lambadan dileyeceklerim ,birincisi ; eşimle birlikte yeni yerleri keşfetmek bu dünya turu olabilir , Türkiye turu olabilir .
İkincisi ; Kötü geçen sezonu düzelmesini ve bir çok iflas eden yerlerin yeniden toparlanmasını isterim . ( Çok büyük emekler  hayaller ile bir yer açıyorsun sonrada turizm kötü geçti yok patlama oldu vs derken hayaller borç yığınına dönüşüyor. )
Üçüncüsü de sağlık ,sağlık olmazsa hiç bir şeyin anlamı yok . 

Soru 3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin vs için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Bir odam var şuan ütü odası , orayı ya kıyafet odası yapmak istiyorum ya da hobi odası . Aslında üniversite de okurken dikim dersleri almıştım , pijama , etek , gömlek, pantolon dikmiştim . Güzel bir dikiş makinesi alsam sonra yeni yeni şeyler diksem biraz hayal gücümü kullansam diyorum . Ne dersiniz ?


Soru 4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok para şart mı? Belki de değildir.

Oh ne güzel olurdu :) Eşim ile ben her yıl oynarız ve ben her yıl bileti aldığımda çıkan paranın bir bölümünü ihtiyacı olan insanlara vermek istediğimi söylerim .Sonra annem için bir şey yaptırmak isterim okul olabilir ya da diyaliz merkezi bilmiyorum ama annemin ismini taşıyacak bir anı yaptırmak isterim . Sonra da eşimle güzel bir tatile çıkarım :)


Soru 5. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz. 
Bu yıl daha çok kitap okumak , film izlemek ... Sporu hayatımdan hiç çıkarmamak , daha çok yürüyüş yapmak istiyorum . Bazen çok üşeniyorum o üşengeçliğimin yok olmasını istiyorum :)
Arkadaşlarıma daha çok vakit geçirmek.


Şuan aklıma gelen hayaller bunlar ,kimler yaptı bu mimi bilmediğm için isteyen herkes yapabilir :) Ama lütfen yapın ...Şimdiden huzur dolu bir yıl diliyorum 
sevgiler 

6 yorum:

  1. Hobi odası ve dikiş makinası süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi , güzel bir dolap içinde kumaşlarım olacak iğne ipliklerim hayali çok güzel umarım gerçekleşir ;)

      Sil
  2. Ne güzel hayaller ve istekler. Bircogunda kendimi buldum... Ellerine saglik Nesrin'cim, hepsinin gercek olmasini tüm kalbimle dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Can'ım benim , 2017 hepimiz için güzel bir yıl olur :)

      Sil
  3. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  4. İnşallah hayallerin gerçek olur Nesrincim...Bu arada dikiş fikrine bayıldım, hadi başla ucundan.

    YanıtlaSil