5 Aralık 2016 Pazartesi

Arel'im doğdu ...


Bugün benim biricik yeğenim Arel'imin doğum günü ilk senin annenin karnında olduğunu duyduğumuzda hüngür hüngür ağlamıştım .
Sen meğerse annenin karnındaymışsın , biz o zaman anneciğinle bayi toplantısındaydık . Anneciğin hamama girdi , içkiler içti , kaydıraktan kaydı daha neler neler yaptı .. 
Kısacası size bu anımızı anlatmak istiyorum . Ablamın kisti olduğundan dolayı çocuğunun olamama ihtimali vardı , bayi toplantısından döndükten sonra ablamda miğde bulantıları halsizlikler başladı . Ablam da doktora gitmeyi hiç sevmez biz diyoruz hamile misin acaba ondan mı yok değilimdir ben doktora gitmeyeceğim diye inat etti . Zorla sağlık ocağına kan testi yaptırmaya gittik , oradaki doktorda sonuçlara göre %90 hamilesin sanırım dedi o sanırım lafı ne oluyor hamile mi değil mi !!! Ablam adamın o dediğine de pek inanmadı ama inat doktora gitmeyecekmiş . Saat 16:30 ben hastaneyi arıyorum sanırım hamileyim doktor bekleyebilir mi hemen geliyorum kontol edilmek istiyorum dedim. Ablamı zorla arabaya bindirdim oradan doktora gittik ve bir ay önce hamile kalamazsın diyen kadın şuan ablamın hamile olduğunu görünce baya bir şaşırdı ..
İlk kalp atışını duyduğum zaman nasıl ağlıyorum size anlatamam .
Şimdi gelelim Arel'in fotoğraflarına 



İlk doğduğu zaman çekilen fotoğraf  ,ne kadar masumsun sen 








Her anımız o kadar kıymetli ki ...



Bu en çok sevdiğim fotoğraf , kucağımda uyumuştu 




Süt canavarı 




Hayvanları , kitapları ve hamur oynamasını o kadar çok seviyor ki...
Hayatın boyunca hep yanında olacağım , seni çok ama çok seviyorum 
Ömrün güzel olsun teyzecim .

15 yorum:

  1. Nasıl güzel fotoğraflar, bayıldım :)

    Yakışıklı Arel'i öpüyorum kocaman. Nice nice harika yıllara. İyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki var bu fotoğraflar , baktıkça bakası geliyor insanın , öperim arel 'i koskocaman . Çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Çok tatlııı! O kadar sevimli ki, gerçi bunu yazmam biraz abes oldu sanırım, fakat gerçekten tatlı ve biraz da içindekini pat diye söylemek isteyen kişilerdenim. Arel'in yeni yaşı kutlu olsun, sevdikleriyle birlikte daha nice, sağlık ve mutlulukla geçirir inşallah. Serüvenli ama sevimli bir hikayeniz varmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindekini söylemek en güzeli çok teşekkür ediyorum , hikayemiz gerçekten baya serüveniydi en komiği doktoru arayıp hamileyim dememdi oysa hamile olan ablam 😂😂 tekrardan çok teşekkür ediyorum sevgiler

      Sil
  3. Teyze, anne yarisidir diye bosuna dememisler:) iyi ki dogmus Arel teyzesi, nice upuzun, saglikli ve mutlu yillari olur insallah tüm sevdikleriyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim , kesinlikle haklılar gerçekten teyze anne yarısı :) öpüyorum

      Sil
  4. Resimler harika gerçekten :)) Çok sevimli bir yeğininiz var maaşallah :) Ben de yakında teyze olacağım için daha da bir hevesle okudum yazınızı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , teyzeliğin şimdiden hayırlı olsun . O kadar güzel bir duyguki .. Bir de bir teysssee diyişi var bana o zaman dünyalar benim oluyor . Bu arada senli yazabilirsin siz demene gerek yok :)

      Sil
  5. Teyzelik şahane bir duygu.
    Nice mutlu yılları olsun inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , kesinlikle öyle :)

      Sil
  6. Nasıl tatlı nasıl masumsun sen Arel paşa!
    İyi ki doğmuşsun ve iyi ki ailenin kıymetlisisin.
    öpüyoruz kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , çoook teşekkür ediyorum öperim kocaman :)

      Sil
  7. Teyzelik bambaşka :)
    Arel iyi ki doğmuş... Çok da tatlı maşallah...
    Ömür boyu mutlu olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
  8. İyi ki doğmuş Arel, nice güzel yılları olsun...

    YanıtlaSil