9 Aralık 2016 Cuma

Bu ikisi de benim

Merhabalar
Biliyorsunuz ki ben diet yapıyorum daha doğrusu sağlıklı besleniyorum . Diet dersek çikolata yememem lazım ya makarna ya da ekmek hep insanların aklına bunlar geçiyor .. Ben bunların hepsini yiyebiliyorum . Halleyim de var makarnam da ekmeksiz bir gün asla yok ..
Geçen gün eski fotoğraflarıma baktım inanamadım bu ben miyim diye .. ! 
O kollar ne öyle o göbek ne nasıl olur bu ben miyim doğru mu bu ...!!
Şaşkınlık içindeyim. Şuan toplamda 14 kilo verdim ama önümüzde 7 ,5kilo var :) 
Hedef 68 kg !
Bu zamana kadar hep kilomu söylemekten çekindim 
İtiraf ediyorum ben 89,3 kg tartıya çıtkığım zaman şok geçirmiştim hayatım boyunca hiç tartıyla barışık değildim tartılmazdım . 100 kiloya 11 kilo kalmıştı ve ben böyle devam etseydim 100 kg da ulaşırdım .Kafama artık dank etti acil bir şekilde diyetisyen ile bu yola devam etmeliydim ama o kadar çok diyetisyene gittim ki hep sonu hüsran kat kat geri aldım . 
Ama Formeo ekibi bambaşka bir ekip , önce sağlığın sonra kilon önemli .
İstediğimi yiyebiliyorum ama porsiyonlar çok önemli :) 
Şeyma hanım benim diyetisyenim , benimle arkadaş gibi bu çok ama çok önemli benim için ..
Şuan 75,5 kg dayım az kaldı 7,5 kg daha verirsem hedef kiloma kavuşuyorum :)

Eşime , aileme desteklerinden dolayı binlerce kez teşekkür ederim ...



20 yorum:

  1. off ya keşke ben de sağlıkla bi 5 kg verebilsem. :( nasıl ulaşabiliriz şeyma hanıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen veririm bilgilerini :) Ben uzaktan görüşüyorum zaten Şeyma hanım İstanbul ' da ben Marmaris'te :) 0312 436 39 09 merkezi ararsanız size yönlendiriyolar . Bu arada merkezleri Ankara :)

      Sil
  2. Vaaavv maaşallah tebrik ederim harikasın harikasın harikasıııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim bunları duymak çok güzel :)

      Sil
  3. Ooo hayırlı olsun, ins hedefinize ulaşırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok ama çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Bravo yaa darısı başıma spor yapıyormusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , evet günde en az yarım saat yürüyüş ya da başka hareketler yapıyorum şu aralar favorim lesli ile dance ;)

      Sil
  5. O zaman yaşamboyu sağlıklı beslenme diyoruz buna artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle , yaşam boyu sağlıklı beslenme ;)

      Sil
  6. Merhaba yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim😊

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de fıstık gibi olmuşsun azim önemli işin ucunu bırakınca kilolar hemencecik yerleşiyor. Tez vakitte ideal kilona kavuşman dileğimle sevgiler 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ediyorum , inşallah hedef kiloma ulaşırım . Sevgiler :)

      Sil
  8. Fıstık gibi olmuşsun tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy canımsın benim öpüyorum kocaman

      Sil
  9. Oyoyoyyyy :)
    Çok güzel olmuşsun canım benim...
    Devammm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ;)

      Sil