26 Aralık 2016 Pazartesi

Bu YıL

2016 yılı nasıl geçti , berbat geçti .Yaşadığım en kötü yıllardan biriydi ..Arkadaşımdan , akrabalarımdan yemediğimiz kazık kalmadı desem çok yerinde olur ...
Yaşadığım iyi şeyler de  oldu tabi , ailecek hep bir bütün olmamız bu en değerlisi benim için , sonra tam 15 kg vermiş olmam harika ötesi bir şey ..
2017 ' de huzur istiyorum , kötülük artık uzak dursun bizden . Karşımıza vicdanlı insanlar çıksın.Ülkemiz de terör olaylarının sona ermesini diliyorum .
Yeni yılda hedeflediğim kiloya ulaşıp Formeo kep töreninde kepimi atmak istiyorum :)
Ayrıca 2017 sonlarına doğru eşimle çocuk düşünüyoruz ..İnşallah bu dileğimiz  gerçekleşir :) Sağlıklı bir bebeğimiz olsun artık zamanı geldi . Benim içim kıymetli olan dilekler , daha dileğim çok da şimdilik bu kadarını yazdım size..

2017 ; huzur , sağlık , mutluluk , iyi insanlar çıkar karşımıza . İşlerimiz yolunda gitsin ,güzel günler yaşayalım ..

Tüm dileklerimiz gerçek olsun ..


19 yorum:

  1. Güzel dilekler ve hedefler seçmişsin. Hepsinin gerçekleşmesini diliyorum. güzel bir yılın olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ediyorum :) Şimdiden mutlu yıllar

      Sil
  2. Bütün dileklerin kabul olsun canım :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım işler düzelir.
    Bebek, ne tatlı. İnşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah , teşekkür ederim :) Bebek lafını duyunca bile insan heyecanlanıyor bazen diyorum ben ne ara büyüdüm anne mi olacağım , insanın kafasında bir sürü soru işareti daha ortada bir şey yokken ben böyleysem :))

      Sil
    2. Bence bebek doğmadan da hazır hissetmek pek mümkün değil gibi :)
      Gönlünce olsun inşallah :))

      Sil
  4. aminnnn
    canım benim hedeflerine ulaşmanı diliyorum tüm kalbimle
    kep töreninde ben de olmak isterim
    2016 da oradaydım
    çok güzel oluyor organizasyon
    seninle de tanışmış oluruz bahaneyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ,Eevet görmüştüm ve heyecanla paylaşımlarını izlemiştim , inşallah orda tanışırız ve ben ağzım kulaklarımda kep atarım :) sevgiler :)

      Sil
  5. 2017 güzelliklerle gelsin ve tüm dileklerin gerçek olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK teşekkür ederimm, senin de tüm dileklerin gerçek olur inşallah ;)

      Sil
  6. Bu yıl ah bu yıl Nesrin'cim....
    İnşallah dileklerin gerçekleşir. Veee sağlıklı bir bebeğiniz olur.
    Birde ne kadar iyi bir kilo vermişsin canım. Tebrikler darısı bana diyeyim. :)
    İyi geceler, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl senin için çok zor bir yıl oldu umarım Yeni yıl güzel şeyler getirir bize . İnşallah Gülşah ablacım , çok teşekkür ediyorum Kocaman öpüyorum seni

      Sil
  7. Aaaa askolsun, bizim kisa da olsa bulusmamiz? O ne olacak? O da 2016 yilinin en güzel olaylarindan biriydi bence:)) Tüm dileklerin gercek olsun canim benim, hakediyorsun! Coook öpüyorum seni.

    Ve 2017 de tekrar görüselim insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bunu nasıl atlarım ben aman Allah'ımmm!!! Kesinlikle haklısın , sanırım blogdan görüştüklerim ile ayrı bir yazı yazmalıyım .. canımsın benim , çok ama çok teşekkür ederim Ayşe ablacım sen bir tanesin , 2017 hayallerimiz var ve kesinlikle görüleceğimize inanıyorum . Eşine çok selam ve seni koskocaman öpüyorum

      Sil
  8. Ülke için her yıl bir öncekinden daha da kötü geçiyor. Bu son olsun. Yeni tarih eşitlik ve özgürlük getirsin. Şimdiden sana ve ailene iyi yıllar diliyorum Nesrin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel söyledinki , gerçekten de git gide daha kötü bir yıl bekliyor bizi , sadece iyi düşünmek istiyorum . Sevgiler :)

      Sil
  9. Başta bebiş olmak üzere inşallah tüm istekleriniz gerçekleşir. Allah her şeyi senin o güzel gönlüne göre versin Nesrincim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , inşallah ! Hepimizin tüm dilekleri gerçek olsun , güzel bir yıl olsun ,öpüyorum seni

      Sil