14 Aralık 2016 Çarşamba

Neden ..

Allah'ım kaldıramıyorum bu olanları , duymak istemiyorum ..! Biri bitiyor diğeri başlıyor ne zaman bitecek bu kabus ..Neden iyiler yanımızda değil , hep kötüler mi bizi buluyor .. yoruldum kötülerle uğraşmaktan yoruldum. İnsanlara ne zararımız dokundu bilmiyorum .. fazla mi iyiyiZ artık saf mıyız demeye başladım ..!!! Dayanamıyorum  İnsanların yaptıklarına dayanamıyorum. Geldikleri yerleri öyle unutuyorlar ki .
kötülük yap yap sonra git Cuma'ya namazını kıl , orucunu tut ne çelişkili işler bunlar ..! Yaptığım tüm kötülükleri , pislikleri affetsin diye allah'a dua ediyorsunuz ..! İnşallah ama inşallah yüzünüz  gülmez  allahım sen büyüksün bize yol göster ...!

Ülkemizde , Halep'te yaşanan olaylardan sonra belki böyle paylaşım yapmam yanlış olacak ama ben yazarak rahatlıyorum. Bir yere yazmam lazım , duygularımı dökmem lazım , aileme destek olmak için hep güçlü gözüküyorum bu yüzden yazmak istedim .. !
Oysa hayat çok kısa neden böyle şeyler yaşıyoruz ben anlamıyorum ..

3 yorum:

  1. aynen yazınca iyi geliyo... :(
    ya bi de ben blogumda yılın kitabı etkinliği başlattım sen de yorum yapersan sevinirim mutlu olurum :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi uğrarım şimdi bloğa ;)

      Sil
  2. Bağıra çağıra şarkı söylemek iyi geliyor bana böyle zamanlarda.

    YanıtlaSil