23 Aralık 2016 Cuma

Selamlarrr

Uzun zamandır yoktum bunun nedeni ise 10 gündür çarşı şubede olmam , orada çalışan bayan izinli olduğu için ben duruyorum burada .Yazma fırsatım olmadı ama şuan iş yokken bende dükkanı kapatmaya yakınken bir yazı yazayım dedim .
Yarın noel akşamı bundan dolayı evde hazırlıklar olacak . Beni takip edenler bilir benim annem Alman babam Türk olduğu için biz iki dininde bayramlarını kutlarız. Annem vefat ettikten sonra da bu geleneksel noel yemekleri benim evimde verilir. Ailecek yemeğimizi yeriz ,  çekiliş yaparız ve hediyelerimizi veririz .
Andre Riue  nın şarkıları eşliğinde güzel bir akşam geçiririz. Bu zamanlarda annemi yokluğunu o kadar çok hissediyorum ki ..
Geçen yıl Almanya'da anneannemin yanında kutlamıştık noel bayramını.

Bu yıl ayrı geçireceğiz birazcık içim buruk ama napalım iyiki görüntülü konuşma varda o sayede her gün görüşüyoruz.

Size yarın olacak olan yemeğimden fotoğrafları da paylaşacağım tabiki :)


Sevgi ile kalın 

9 yorum:

  1. Anneciğin de sizinle olacaktır eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi , bende öyle düşünüyorum .. teşekkür ederim

      Sil
  2. Öpüyorum hepinizi, pek güzel geçsin bayramınız, annen sizi göklerden izliyordur mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakım , Can'ım benim çok teşekkür ederim bende Eminim annemin bizi izlediğine .. bende koskocaman öpüyorum seni ❤

      Sil
  3. Annenden senin devralman ne güzel :)
    Güzel anneciğin zevkle izlemiştir eminim sizi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkür ederim yorumun için , bende inanıyorum her saniye annemin yanımızda olduğunu .. ;)

      Sil
  4. O sofrada annecik de olacak, gülümsemeni eksik etme Nesrin. Sevgi bağını hiçbir şey koparamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok haklısın , ne kadar da güzel yazdın , çok teşekkür ederim 🙏🏽

      Sil
  5. gelenekleri devam ettirmek harika bi'şey. iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil