12 Aralık 2016 Pazartesi

Terör ..!

İstanbul 'da yaşanan olaylardan dolayı o kadar üzgünümki .. Sabah kahvaltı ederken haberleri izledim ve yediğim lokma boğazımdan geçmedi .. Gözlerim doldu ve başladım ağlamaya ...
Neden , neden hep masum insanlar . Gencecikler daha aklım almıyor .
Dua ediyorsun onlar için sonra da malesef hayatına devam ediyorsun ..
Dün Arel 'i parka götürdük onun eğlenceli oynamasını izlerken yaşananları bir an unutyorsun eve geliyorsun haberleri izliyorsun sonra diyorsun ki onlar acı çekiyor ve sen hayatına devam ediyorsun . Vicdan azabı çekiyorsun .. Sanırım bunu hepimiz yaşıyoruz.
Tanıdıklarını arıyorsun iyi misin diye iyi olduklarını duyunca seviniyorsun yine bencillik yapıyorsun .
Çok garip duygular yaşıyorum
Sonra Kanal D Dağ filmini gösterdiler izledim ve ağlamaktan kendimi alamadım . Neden sinemaya gitmedim Dağ 2 izlemedim diye kendime çok kızdım ..! Morelsiz zamanlar geçirirken üzücü filmler izlemek istemiyorum ben . Çok etkileniyorum ve çok ağlıyorum . Hemen baktım hala sinemada mı diye ama kaldırmışlar inşallah en kısa zamanda internette düşerde izlerim .
Böyle değerli filmleri izlemek lazım ,ders aldım .

Şehit düşenlere allah rahmet eylesin, şehit ailelerine sabır diliyorum . Yaralılara da acil şifalar diliyorum ...
iNŞALLAH BU TERÖR SALDIRILARI SON BULUR !

3 yorum:

  1. Maalesef ülke olarak fena bir depresyon içindeyiz. Dışarı çıkmak beni de rahatlatıyor ama eve gelince yine başlıyor sıkıntılar. Açma tv yi dinleme radyoyu diyorum kendime ama bu seferde merak duygusu son durum nasıl diye düşünmekten tekrar bu kısır döngü içine kapılıyoruz. Böyle canice bir şekilde yaşam hakkı elinden alınan yurttaşlarımıza bende rahmet diliyor tanımadığım halde üzülüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mavi , gerçekten haklısın fena bir depresyon içindeyiz .. Bende aynı durumdayım açmayayım bakmayayım haberlere diyorum ama dayanamıyorum .. :(

      Sil
  2. Babalar oğullarını gömüyor. Kolum kırık, yüreğim yanıyor Nesrin. Çok acı çok...

    YanıtlaSil