14 Nisan 2017 Cuma

Diyet Maceram

Merhabalar ,
Biliyorsunuz ki 20 kg yakın bir kilo kaybım oldu ..Uzun zamandır size bununla ilgili bir yazı yazacaktım .
Bugün başlayalım yazmaya ...
İlk öncellikle bunu mutlaka belirtmek istiyorum , herkesin bünyesi farklı o yüzden buraya diyet listemi detaylı  yazmayacağım ama neler yaptım onlardan bahsedeceğim ...

Her gün sabah 08:30 da kahvaltımı yapıyorum , pazar günleri geç kalkarsam saat 10 daki öğünümü yemiyordum .
Ben yulaflı vs kahvaltıları pek sevmiyorum benim böyle bilindik yumrutalı peynirli kahvaltım olacak :)

Hayatımın her anı tartı ile devam ediyor :)
Bir dilim ekmek 25 gr olacak şeklinde sabahları bir dilim ekmek (çavdar , tam tahılı vs olabilir )
60 gr lıght beyaz peynir , süzme peynir vs olabilir
1 adet yumurta
yeşilik , salatalık , domates isterseniz çay ile yapıyorum
bu liste hep değişiyor dediğim gibi ben önceden tahliller yaptırdığım için herkesin listesi farklı olabilir..

Benim ara öğünlerim saat 10:30  -  15:30 - 17:30 -22:00da oluyor
burada farklı seçenekler oluyor her iki haftada listem değiştiği için ...

6 adet badem + lıght süt ya da 100 gr meyve ya da bitter gofret +  lıght süt

bazen tost  - grissini ve üçgen peynir * lıght puding  bunlar hep listeme göre değişiyor

öğlen yemeklerimde ise genelde 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile birlikte pişecek  ya da 6 yemek kaşığı baklagil yemekleri yanında genelde 125 gr lıght yoğurt ve bir dilim ekmek oluyor ..
Bazen tam tahılı makarna ve yanında sebze yiyorum  ya da yağsız kıyma
Tam tahılı makarna genelde 60- 80 gr olarak pişiriyorum bunu pişirmeden önce tartmanız gerekiyor .

Akşam yemeklerin de ise  et , tavuk , balık bol salata ve bir dilim ekmek yiyorum

3 adet köfte ya da 250 gr çupra ,150 gr tavuk ızgara yada fırında yiyebilirsiniz ..

öğlen sebze yersem akşam tavuk vs tüketiyorum ..


ayrıca ara öğünlerimde yeşil çay - rezene çayı - beyaz çay tüketiyorum

Gece yatmadan önce de roiboos çayı içiyorum ve mışıl mışıl uyuyorum ..

Her gün 10,000 adım atmaya çalışıyorum ama kışın bunu hiç beceremedim .
her gün en az 30 dk yürüyüş yapıyorum ...

Son 2 kg kaldı onu beni baya baya zorluyor şuan vücuduma oturdu kaldı ama sevgili diyetisyenim Şeyma hanım beni o kadar güzel motive ediyor ki size anlatamam ..

Bir çok diyetisyene gittim ama Şeyma hanım bir başka :)


Kendisini instagram da takip edebilirsiniz çok güzel fikirler veriyor
dyt_seymaozturk

Bu bana göre ayarlanmış bir liste herkesin kan değerleri farklı bundan dolayı şunları bunları uygulayın demek istemiyorum ama çok sorulduğu için yazmak istedim :)




Diete başlamadan önce 


Şuan ki ben :)

Yeterki isteyin yapamayacağınız hiç bir şey yok :) 
Sağlıcakla kalın ...





5 Nisan 2017 Çarşamba

İyiki doğdum !



4 Nisan benim doğum günüm 

Dün  süpriz dolu bir gün geçirdim , böyle güzel bir aileye ve arkadaşlara sahip olduğum için çok mutlu ve şanslıyım .. iyiki varsınız ,  beni çok şımarttınız .. Beni arayan , mesaj gönderen herkese çok teşekkür ederim . Mutlu yıllarım olsun , sağlıklı , huzurlu , mutlu , sevgi dolu



Diyestisyenimden onaylı pastayı da indirdim miğdeme :))



Mutluyum :)

3 Nisan 2017 Pazartesi

Hoşgeldin Nisan

Nisan ayını başka severim , 
doğduğum ay olduğu için olabilir mi acaba ?





31 Mart 2017 Cuma

Marex Fuarı

Merhaba



Her sene yapılan Marex fuarına bizde katıldık. Her yıl nasıl düzenleyelim , hangi ürünü koyalım diye kara kara düşünüyoruz .
Bu yıl biraz daha sade ürünler koymayı tercih ettik .
Beni takip edenler bilir , biz toptan ve parekende tekstil , yatak  ,porselen ve  kimyasal ürünler satıyoruz . 

Gelelim fotoğraflara ...


Koçişko ile ben :) 
Lavson nedir diye sorarsanız endüstriyel deterjan firması ..




Güral Porselen 'in Marine serisi , ben çok seviyorum bu tabaklarları 
Siz nasıl buldunuz ?


Fotoğrafsız olmaz değil mi :)







Standımıza genel bir bakış 






Babaannemin sandığı hesapladığımıza göre 55 yıllık bir geçmişi var . Ve gizli bölümü varmış içinden dedemin askerde kullandığı künye , çatal bıçak takımı çıktı . 
Hala sapa sağlam o kadar değerli ki ...
Biz de fuarda otel tekstilini böyle sergilemeye karar verdik :)



Bu sefer fotoğrafları profesyonel makine ile çekmediğimizi farkettim .Bizim buradaki fuarlar İstanbul , İzmir fuarları gibi gösterişli olmuyor tabi ..
Daha sade ,daha küçük oluyor .

Sağlıcakla kalın :) 



29 Mart 2017 Çarşamba

İrfan Değirmenci İle

O kadar anlatacak konularım biriktiki size anlatamam ...

Dün İrfan Değirmenci Marmaris'e geldi .
Uzun zamandır ablamla ne tiyatroya ne de söyleşiye gittik. Dün ufak bir kaçamak yaparak güzel bir söyleşiye katıldık


Haluk Levent'in İzmir Marşı ile açılış yapıldı sonra da İrfan Değimenci geldi . Adamı görünce şok oldum ne kadar zayıflamış ya da adamcağız tv de baya kilolu gözüküyor ..

Çok sıcak kanlı bir insan olduğunu söylemek istiyorum , Kanal D 'den nasıl kovulduğunu , nasıl haksızlığa uğradığını bahsetti .
En şaşırdığım şey ise yönetimin İrfan beyi arayıp yaptıklarınızı değerlendireceğiz diyip de bir gün sonra gazetelerden kovulduğunu öğrenmesiydi ... Çok fazla detay var ben kısa bir özet geçtim .
Şimdi de karşılıklı birbirlerine tazminat davası açmışlar..
Ben özlüyorum İrfan Değirmenci'nin sunduğu haberleri ...

Takdir ettiğim bir konu da yurt dışında bir çok kanal röportaj yapmak istemiş , İrfan Değirmenci ise biz kendi aramızda çözeriz diyip onların tekliflerini red etmiş...
Şimdi ise kitap çıkardı , kitabı bu olaylardan önce yazdığını söyledi .. Kitabımızı imzalattırdık ve hatıra fotoğrafı çektirdik .

O kadar çok sıra vardı ki 45 dk bekledik , bazılarının kitap imzalattırması uzun sürdü , İrfan bey kibar bir şekilde  çok özür dilerim beklettik sizi dedi bizde hiç sorun değil dayanın az kaldı bitiyor dedik ,
Ne kadar anlayışlı insansınız  teşekkür ederim dedi :)




Ufak anlatmak istediğim bir mesele daha var , resmen gülmekten ağladım bir an gülmekten nefes alamayacağım sandım ...

Sıra beklerken arkada bir adam telefon ile konuşuyor.

Morelim çok bozuk , modum düştü resmen ..Yanlışlıkla kadınlar tuvaletine girmişim , içeride ki kadında bana söylemediğini bırakmadı . Çok özür diledim ama kadın nasıl görmezsiniz diye bana kızdı .Pisletmedim ki bakın gayet güzel kullandım tuvaletinizi isterseniz sizde erkekler tuvaletini kullanabilirsiniz dedim . diyor . Kadında terbiyesiz seni mahkemeye veririm falan demiş. 
Ama adamın bir anlatım tarzı vardı o ses tonu  o üzüntüsü ben krize girdim. Biri beni izlediyse bu kadın neye bu kadar gülüyor demiştir. .
Uzun zamandır bu kadar çok gülmemiştim .
Kendinize iyi bakın :) 

28 Mart 2017 Salı

Hu hu

Selamlar

Görüşmeyeli nasılsınız ?
Ben bir fuar atlattım , sezon başlangıcı olduğundan biraz hareketlilik oldu .
Ondan sonra da telefonumu suya düşürdüm ve ekranın yarısı siyah , sormayın ben resmen telefon bağımlısı bir insanmışım . Bütün numaralarım , fotoğraflarım her şey gitti .. Allahtan bir bölümünü bilgisayara yüklemiştim.
Bir de işten dolayı hep telefon kullandığım için böyle bir an hiç bir şey yapamadım .

Şimdi tamirde bakalım ne kadar masraflı bir iş olacak  ?*

Fuar ile ilgili fotoğraflarımı paylaşacağım sizlere

Sağlıcakla kalın

10 Mart 2017 Cuma

Size ufak bir soru

Siz de çoraplarınızın tekini kaybediyor musunuz yoksa sorun bende mi ? Bir sürü tekini bulamadığım çoraplar var hepsini bir bez çantaya koymuştum malum şimdi tadilat telaşı olunca hepsini ayıklamaya karar verdim . Diğer eşi olmayan çoraplarımı attık ama merak ettiğim konu diğer eşi nerede acaba ?
Siz de böyle şeyler oluyor mu ;)

9 Mart 2017 Perşembe

Çekmeceden Çıkanlar


Merhaba ,
Tadilattan dolayı evdeki bütün eşyalar kolilere konulur. Üniversite de Tekstil bölümünde okumuştum ,okul kitaplarımı buldum . Defterleri karıştırırken bazılarını fotoğraf çektim pek iyi çekmediğimi fark ettim ama yine de paylaşmak istiyorum.
O kadar çok çizim yaptığım olmuş ki..
Kızların kafasına bakar mısınız ufacık yapmışım :)))
Bacakların şişkoluğuna bakın hahahha
Bununla ilgili çok kursa gitmek istedim ama sonra babam hadi gel dükkanda benimle çalış diyince gitmedim . Keşke gitseymişim .
Kalıp dosyam , bir sürü kıyafet kalıbı çıkarmışım . Pantolon , pijama , gömlek , etek de diktim . Pantolonu 42 beden yapmıştım overlok makinasında elimden kayınca kumaş 38 bedene düşmüş oldu ::)))



Zaten aslında hayalim bir dikiş odası yapmak , kıyafetler dilemek ya da yastık masa örtüsü dikmek . Onun içinde biraz vakit Lazım oluyor , akşam 7 de çık yazın 8/8:30 bulur . Sadece Pazar günleri izinliyim , Pazar günü De ev işi ile mi uğraşayım yoksa kendime mi vakit ayırayım diye düşünüyorum . 

İleride hedeflerimin arasında ama bu kadar ara vermişken yine yapabilir miyim ya da pratik yapmam lazım . Kolileri boşaltırken daha detaylı fotoğraflar atarım size 
Sağlıcakla kalın ;)






6 Mart 2017 Pazartesi

Evde tadilat var !!

Selam ,
Tam sezona başlarken , tamda fuar başlayacağı zaman biz tadilat işine gireriz . Ne iyi ederiz öyle değil mi ?
Ev sahibim sevgili halam bazı yerler rutubetlenme olduğu için evi komple tadilattan geçirmeye karar verdi .  Haklı olarak tek yeri yapacağımıza her yer elden geçmiş olacak . Uzun bir süre tadilat işi olmayacak . Evimiz dört katlı 3 katı komple baştan aşağıya yenilenecek , Yeni dolaplar , yeni parkeler , yeni banyo olacak . Gerçekten çok güzel bir şey çıkacak ortaya ama o eşyaları nereye koyacağız şimdiden kara kara düşünmeye başladım .
Biz koçişko ile mutfağa çekyatı koyup orada uyumaya karar verdik . Artık yemeğe de ablama kaçamak yaparız .
Ablam onlarda kalalım diyor ama 2 ay süren bir tadilat olacak o yüzden kimseyi rahatsız etmeyelim diyoruz . Biz onlara oturmaya  gideriz artık ;)

Benden haberler böyle , taşınma süresinde size fotoğrafları paylaşırım .
Sağlıcakla kalın yardıma da beklerim ;))

25 Şubat 2017 Cumartesi

HUHUU

Selamlar ,

Nasıl kilo verdiğime dair detaylı bir yazı yazacağım söz :)
Sevgili ablacığım yıllık izinde olduğu için ve dükkanda çoğu zaman tek kaldığım için odaklanıp yazmaya fırsatım olmuyor .

Pazartesi günü Almanya'dan halamlar geliyor , uzun zamandır görüşmemiştik  .Bol bol hasret gidereceğiz.

Dün ablamla bir çarşı turu yaptık .
Bunu yazmazsam çatlarım .
Şu meşhur English Home %50+%20 varmış . Beni takip edenler bilir , bizimde ev tekstili vs üzerine mağazamız var . Bu kadar indirim yapıp nasıl kar ediyor acaba diye düşünürken ,2 adet yastık kılıfı daha önce 12,5 tl imiş (yine pahalı ben 5,00tl satıyorum )üstüne etiketi düzgün yapıştırmamışlar yeni fiyatı  29,5 tl !!! 11,80 tl denk geliyor 60 kuruş indirmişler saolsunlar ...! Ama millet deli gibi koşturuyor o mağazalara %50+%20 ya !! Bazen anlam veremiyorum , çoğu tekstil ürün polyster karışımı .. Sonra bana gelip pahalısınız diyorlar ya çıldırıyorum !! Neye göre pahalıyım acaba ?
Sen o tarz yerlerden 12 tl yastık kılıfı için koştururken ben 5 tl satıyorum ..!
Birde herkesin artık evi aynı Englis Home ürünleri ile dolu ..

Sonra bir kaç giyim mağazalarına girdik , geçiş dönemi olduğu için mi bilmiyorum ama doğru düzgün bir şey yok .! Koçişkonun Mart ayında doğum günü ona şimdiden ne alsam diye kara kara düşünüyorum . Gömlek aldım çok beğendim , meğerse iş arkadaşında aynı gömlek varmış . Beni düşündüğün için teşekkürler  ama Kızılaydan dağıtmış gibi aynı gömleğimi aldın bana dedi :)) Ufak bir şok geçirdikten sonra gülmeye başladım :) Bugün gömlek değiştirmeye gideceğim .. Kocişko kıyafet konusunda çok titizdir. Slim fit olacak , pantolon cepleri yandan olmayacak . Bol paçalı pantolonları sevmez . Kalıbı küçük olsa da M alırsan büyük bu bana diye başlar dırdıra .. Yakalar v yaka olmayacak yuvarlak yaka olacak . Bu konuda baya bir titizdir kendisi ...

Yarın büyük temizlik günü , sanırım sırtımı incilttim baya bir sırt ağrısı yaşıyorum ama yapacak bir şey yok . Akşama volteren kremi süreriz.

Sağlıcakla kalın :)



23 Şubat 2017 Perşembe

17,5 KG VEDA

Biliyorsunuz temmuz ayında  Formeo ekibinden Şeyma Hanım ile güzel bir yola başladım . Bu zamana kadar toplam 18, kg verdim . Son 3,5 kg kaldı . 
Ben 89,3 kg ile başladım bu yola , şuan 71,3 kg düştüm.
O kadar mutluyum ki size anlatamam . 
Mutluyum , hemde çok . Az yağ ile ne güzel yemekler yapmayı öğrendim, sporunun ne kadar kıymetli bir şey olduğunu farkettim .
Her gün en az 30 dk yürüyüş yapıyorum . 
Şeyma hanım benim yol arkadaşım , gerçekten o kadar iyi bir insanki .. Bana çok iyi geliyor  :) 

Haziran ayında kep atmaya gideceğim efendim :) 
Formeo ekibi  her yıl kep töreni yapar , danışanlarının sağlıklı bir şekilde kilo verdiği için :)

İyikilerim arasında , iyiki bu ekip ile yola başladım , iyiki yılmadan devam ettim  İyiki Şeyma Hanım ile yolum kesişmiş :)



21 Şubat 2017 Salı

Bazen ne yazacağımı şaşırıyorum , yazıp yazıp siliyorum .
Anne biliyor musun hayat çok acımasız oldu , sen gidince bunu daha çok anladım . Mezarına gidiyorum bazen beni çok iyi duyduğuna inanıyorum ..Konuşuyorum ama cevap hiç gelmiyor .. 
İnsanlar çok garip anne , sen bizi hep iyi kalpli olmayı öğrettin.Ben kötü olmayı beceremiyorum anne ... Bana kötülük ile yaklaşana bazen  kötülükle karşılık veriyorum ama sonra vicdanım hiç rahat etmiyor anne . Ben böyle büyümedim ki ..Sevgi dolu büyüdüm ..
Sen ne zorluklar atlattın anne , bize hiç yansıtmadın . Bende senin kadar güçlü olacağım , ama bazen her şey bu kadar üst üste gelir mi diyorum ..

Bir kader tekrar eder mi , geçmişte yaşanan olayları yine yaşıyoruz anne .Ben buna kabullenemiyorum . Bu kader oyunu dursun artık ...
Güçlü durmaktan da yoruldum , insanların ağzımdan laf almaya çalışmasında yoruldum , insanların sadece kendi dertlerini anlatmasına da yoruldum .

Bencillikten yoruldum anne ...



16 Şubat 2017 Perşembe

FİLMLER -2


Film serisine devam edelim :)


,

Çok sevdim bu filmi gerçekten ,ön yargılı davranmamız gerektiğini anlıyorum bu filmde..


Zengin bir iş adamı ve aristokrat olan Philippe, yamaç paraşütü yaparken geçirdiği kaza sonrası felç olur ve boynundan aşağısı kullanamaz hale gelir. Driss ise hapishaneden henüz yeni çıkmış bir işsizdir. Philippe 7 gün 24 saat boyunca bakımını üstlenmesi için Driss'i evine yatılı yardımcı olarak alınca ikisinin de dünyası değişecektir. Normal şartlar altında hiçbir zaman yan yana gelmeyecek bu ikili iyisiyle kötüsüyle hayatın tadını beraber çıkarmaya başlarlar. 
Yaşanmış bir hikaye,izlemenizi tavsiye ederim ..




İkinci izlediğim film ise EVEREST 
Bu film de yaşanmış bir hikaye ve ben çok etkilendim . Everest dağına çıkmanın ne kadar riskli olduğunu biliyoruz. Ölüm riskinin olduğunu bile bile o dağa çıkmak , yürüdükleri yol çok farklı .. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim .








Son Şans
Bu filmi sanırım bir çok kişi izlemiştir. 


Billy Hope kariyerinin zirvesine çıkmak için çabalayan başarılı bir boksördür. Ailesinden yana da her şeyin yolunda gittiği kusursuza yakın bir hayat sürerken karısının trajik ölümüyle sarsılan Billy, kendini alkol ve uyuşturucu batağında bulur. Düştüğü deliğin en dip noktasıyla ise kızının velayetinin elinden alınması ve evini kaybetme ihtimalinin ortaya çıkmasıyla tanışır. Billy bu noktada eski bir boksör olan Tick ile buluşup ondan kendini eğitmesini ister. Tick genç adamı yalnızca boks alanında değil ruhsal anlamda da geliştirmeye çalışır. Billy üst seviyede profesyonel bir boksör olup hayallerini gerçekleştirmeye çalışırken kızını geri kazanmak için de mücadele edecektir.





Sıradaki filmleri de paylaşacağım sizinle :) 


15 Şubat 2017 Çarşamba

Korku Filmleri

Geçen hafta o kadar çok film izledim ki sizinle hemen paylaşmak istiyorum 

HALKA -3 


Ben çok korkarım böyle filmlerden ama arkadaşlarımız ve koçişko bayılır . Ben de onlara ayak uydurmak için gittim sinema filmine ...
Filmin yarısını sanırım elim ile hafif aralıklar bırakarak gözlerimi kapattım  :))  Aslında fazla korkunç değildi ama yaptıkları gerilim müziği ile şimdi kötü bir şey gelecek korkusu ile kendimi garantiye almak ve salonda çığlık atmayayım diye gözümü kapattım .O kadar çok kasılmışım ki vallahi boynum ağrımış.

Konusu ;
Sıradan bir lise öğrencisi olan Julia ve üniversiteye giden erkek arkadaşı Holt birbirlerinden giderek uzaklaşmaktadır. Ayrılacaklarından korkan genç kadın sevgilisini ziyarete gider ve Holt'un okuldaki arkadaşlarının 7 günün sonunda insanları öldüren bir videoyu Holt'a izlettiklerini öğrenir. Holt'un videoyu izlemesinin üstünden 6 buçuk gün geçmiştir ve günün sonunda hayatını kaybedecektir. Lanet sayesinde yeniden yakınlaşan ikili için artık hayatları adına verecekleri zamana karşı bir mücadele başlamıştır...


Güzeldi ama bence Türk korku filmleri daha başarılı neden diye sorarsanız büyülü , cinli ,perili olunca ve bu tür şeylere inandığımız içinde ben daha çok korkuyorum ..

Akşam eve gelince de büyülü bir film de izledik , o baya bir korkunçtu ya ..


Genç ve güzel bir kadın olan Öznur, kimsenin onaylamayacağı bir gönül macerasına tutulmuştur. Çocukluğundan beri kuzenine, yani teyzesinin oğlu olan Kudret’e aşıktır. Öznur ne yapar eder, Kudret'i beraber olmaya ikna eder. Fakat durumu içine sindiremeyen ve üstüne üstlük evli olan Kudret ilişkilerini bitirmek ister. Öznur ise ne olursa  olsun Kudret’i kendisine bağlamak için eşi Nisa'ya büyü yaptırır. Bu büyü sonucu kadına cinler musallat olacaktır. Bu kötücül cin Nisa'yı ele geçirir. Büyüye göre, 5 yatsı vakti sonrasında Nisa ile onun kanından gelenler ölümle yüzleşecektir... 



Gerçek bir hikaye olduğu yazıyordu bunu düşündükçe daha da bir korktum , Ben yine battaniyemi alıp izledim korktuğum yerler de ise battaniyenin altına girdim :))

Hem korkup hem inatla filmi izleyen ben :) Olsun benim için de bir macera oldu ..

Yarında geri kalan filmleri paylaşacağım sizinle ..


14 Şubat 2017 Salı

Merhaba :)

Bir türlü blog yazmaya fırsat bulamadım , neler mi geldi başıma hadi anlatayım ;

Daha önce de bahsetmiştim rahim ağzı kanseri riskim vardı ve 6 ayda bir kontrol oluyorum . Bir kaç testen geçmem lazımdı , bir tanesi de hpv denilen test sağlık ocağında alınabiliyormş ama 30 yaş üstü için geçerliymiş ben araştırma hastanesine gidecekmişim . Ne kadar saçma bir sistem sırf bu test içn Muğla'ya gittim , oradaki doktor da çok enteresandı ..
Kim kontrol etti , bu önemli bir durum daha önce risk çıkmış iyice bakıldı mı ,  ben senin doktorunu tanımam etmem , ben tekrar bakacağım vs .. gibi tuhaf kelimeler kullandı . Ben doktoruma fazlasıyla güveniyorum . İstersen sende kontrol edebilirsin tabi ..
Çok şükür sonuçlarım iyi çıktı , ileri çıkan değerim düşük bile çıktı acaib mutlu oldum  3 ay boyunca HPV aşısı vurulacağım . İlk  aşıyı oldum ama ben böyle bir ağrı görmedim ,o kadar aşı oldum ama bunun ağrısı başka resmen kolumu kaldıramadım.Sanki biri koluma yumruk atıyor gibi bu ay sonu yine olacağım . püfff .!

Bayan arkadaşlar bilir smear testini mutlaka yaptırın  , ben hep yaptırıyordum ve hep iyi çıktı genel bir kontrol için gittim ve doktorum smear testi yaptıralım zamanı gelmiş dedi içimden de her yıl yapıyorum iyi çıkıyor dedim boşuna yine yaptırıyoruz ya derkennn sonucum kötü çıktı. Bundan dolayı ihmal etmeyin derim .

Tabi o bekleme süreci biri 1 hafta diğeri de 1 ay sonra çıktı , insan o kadar sabırsız oluyor ki .. Acaba iyi mi kötü mü tekrar operasyon geçirmek istemiyordum ama çok şükür her şey yolunda ..
6 ay sonra yine testler yapılacak ..

Gelelim sıradaki hastalığa

Alerji oldum boynumda koltuk altımda deli gibi kaşınıyorum ayrıca et benleri de çıkmaya başladı , 10 gün sonra doktora gittim geçer diye düşündüm . Doktor bu tür alerjiler şeker hastalarında gözükür dedi , bir bu eksikti dedim .. ! Daha önce diet için kan testlerinden geçmiştim şekerim sınırda çıkmıştı Sonra , aç karnı  saat 10:30 anca aldım randevuyu, kan aldırmaya gittim . Ben aç kalmaya dayanamam hemen tansiyonum düşer , diyetisyenim de söylemişti ,aç karnı bir yere çıkmayın diye .. Şekerim sınırda olduğu için göz kararması vs olabilir diye
3 tüp kan alındı , kanım bir türlü durmadı , kulaklarım çınlamaya başladı , gözlerim karardı ..
Koçişko hemen oturtu beni , simit ,vişne suyu alıp geliyorum dedi ben olmazzzz yemem diye inat ettim sonra toparlandım hemen kahvaltımı yaptım  . Sonuç her şey yolunda şeker hastası değilim ama sınırdayım . Diyetisyenim o şekeri de farklı bir beslenme ile düzene sokabileceğimizi söyledi ..

Benden haberler bunlar , Allah'ım bu genç yaşta ard arda ne garip şeyler yaşadım . diete başladığımdan beri hasta olmuyorum dedim nazar değdirdik sanırım :)

Görüşmeyeli sizler nasılsınız ?

10 Şubat 2017 Cuma

Ben geldim ..!

Selam ,
Ufak çaplı bir tatile gidecektik koçişko ile ama bir kaç aksilik yaşadık . Ufak tefek hastalıklar bizi bırakmadı ama çok şükür iyiyiz :)

Cellinci gecikmeli de olsa cevaplayacağım unutmadım vallahi .Detayları da en kısa zamanda yazacağım :)

Umarım sizlerde iyisinizdir ..

Sağlıcakla kalın ..


1 Şubat 2017 Çarşamba

Günaydın (10)



-Asla unutmak istemediğin anın?

Annemle yaşadığım her an , o kadar değerliler ki .. 

Gülmekten göz yaşlarımızın aktığı zamanlar .. 
Direk aklıma gelen bir anı anlatmak istiyorum .Ablam , ben , annem eski dönem müzikleri açtık ,ellimize kremleri aldık onları mikrofon yaptık deli gibi şarkı söyledik , dans ettik o kadar çok eğlendik ki .. Bunu sık sık yapardık 

Ayrıca dirty Dancing filmini her izlediğimizde kendimi resmen dans ederken bulurduk ..

Çok ama çok güzel anılarımız var annemle .. 
Her anımızı çok özlüyorum 





Bu filmi her izlediğimde bu sefer koçişkoyu alıp dans ediyorum , aynı hareketleri yapmaya çalışıyoruz yaptıkça da kakır kakır gülüyoruz .

Koçişko ile ilk buluştuğumuz günü hatırlıyorum da ne çok heyecanlıydım habire ellerimle oynuyordum o günü de çok kıymetliydi benim için ..

Rahmetli babannem ve annem çok iyi anlaşırlardı gelin kaynana değilde anne kız gibilerdi , 
Ablamla ben kavga ettiğimizde ( kavga demeyelim küçükken atıştığımızda ) kedi köpek gibi kavga etmeyin derdi , yaramaz ben hep babaanneme o zaman kedi ben olayım derdim :) 


Direk aklıma gelenleri yazdım , derinlere gitsem baya bir şeyler çıkar sanırım :) 



31 Ocak 2017 Salı

...

Bazı gerçekler çok ağır geliyor insana ...
Neden diye çok sorguluyorum
Yoruldum , evet hem de çok yoruldum
Sabır , sabır , sabır ama nereye kadar

30 Ocak 2017 Pazartesi

Mutlu Haftalar (9)



Gelelim yeni sorumuza

-Göç etmek zorunda kalsan hangi ülkeye giderdin?

Göç etmek zorunda kalsam nereye giderim annemin memleketine Almanya 'ya göç ederim . Ama Allah korusun öyle bir zorundalığımız kalmasın .Alışkanlıklarım vardır benim adapte olmam yeni yerlere ,tatil başka bir şey ama orada yaşamak bambaşka bir şey . Almanya'yı çok seviyorum , akrabalarım da orada bu yıl da kaçamak yapmak istiyorum ama bakalım ne zaman gidebileceğim ..

Ben yaşadığım yeri seviyorum , ne kadar çok zor günler geçirsek de ...




28 Ocak 2017 Cumartesi

8 :)

Aynı hızda yeni sorumuzu cevaplayalımmm

Bir daha ki hayatında kim olmak isterdin ?


Şöyle diyim ben şarkı söylemesini çok severim , rahmetli anneciğimde hep bir şeyler çalmamızı isterdi ama biz hangi akılla yapmadıysak bilmiyorum . Ablam bir ara bağlama çalıyordu sonra unutuldu gitti sanırım .

Şarkıcı ya da oyuncu olmak isterdim . İsim olarak şu şu olayım demiyorum ama yetenekli biri olayım yahu 

Mesela aklıma geldi Serenay Sarıkaya kız gerçekten çok başarılı sesi güzel oyunculuğu çok güzel ..

O zaman bir şarkı ile yazım son bulsun .


27 Ocak 2017 Cuma

Aynı hızda cellince devam (7)

-Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?






Kelebekleri severim , ömürleri kısa olsada , her biri başka güzel ...



Ya da uğur böceği olayım 
İnsanlar beni gördükçe mutlu olsunlar , uğur getirdiğime inansınlar :) 



26 Ocak 2017 Perşembe

Uzun bir aradan sonra cellince devam ediyorum




-Her zaman ve bazen özlediğin iki şey:




Annem , 
Çok sık ona olan özlemimden bahsederim bloğumda .. En kıymetlim , ölümden çok korkardı , yaşamak , yeni yerler keşfetmek , yeni şeyler öğrenmek isterdi . Ama malesef ölüm erkenden geldi . Düğünümü göremedi , benim için en özel anda malesef yoktu yanımda .. torun sevgisini göremedi , Arel anneannesini hiç tanıyamadı ama ne zaman annemin fotoğrafını görse gülüyor ve oma diyor (anneanne) o kadar duygulanıyorum ki .. Eşimle tanışmadı , o kadar çok isterdim ki tanışmalarını...
güzel annem , kıymetlim özlüyorum hemde çok . 
Pazar günü aile günümüzdü kimse plan yapmazdı ailecek bir şeyler yapardık . 
Ben büyük bir aile olmayı özledim , rahmetli babaannem büyük sofralar kurardı hep birlikte güzel anılar  yaşardık , hepimiz bir arada ben bu günleri de özledim . 

Sana sarılmayı özledim annem .. 

23 Ocak 2017 Pazartesi

Yeni Bir Hafta -Yeni Bir Soru

"Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?"

Gelelim cevaba , düşünüyorum da ....

Evde monte edilecek bir şey varsa ve koçişkom ve ekibi genelde okumadan başlarlar yapmaya bu konuda hemen devreye girip onları yönlendirim . Ama soruya doğru bir cevap vermiş oldum mu bilmiyorum ama ..
İyi bir dinleyici olduğumu düşünüyorum ve genelde motive edecek şekilde yorum yaparım . İyi tarafından bakmasını sağlarım .
Ama yoksa şu konuda direk bana gelirler diye bir şey söyleyemeyeceğim ( ay ne uzun bir kelime oldu )



Yarın yeni soruyla sizinle olacağım :)

21 Ocak 2017 Cumartesi

Cellinc (3)

Ben baya bir arkadan geliyorum herkes 5 soruya gelmiş aman allah'ım :)


O zaman hemen cevaplayalım

-Hayatın bir kitap/film olsa türü ve adı ne olurdu?

Güzel bir soru ... 
Ben hem bir kitap hemde bir film istiyorum :)) Banane banane :))

Sanırım duygusal olurdu, şöyle düşündüm de  hayatım annemden önce ve annemden sonra diye ikiye ayrıldı . Annem den öncesi , hastane maceralarımız  , her zaman en iyisini düşünmek ,hastalığının zor dönemlerinde  mutlu olsun diye ne şebeklikler yapardık . ..Anneme hep ümit verirdik ,bu hastalığı atlatacağız , hep birlikte başaracağız diye 
Organ Nakli ile ilgili bir kitap olsun isterdim .Nakil yapıldıktan sonra hastanın piskolojisini ele alsın isterdim . Evde maske ile gezdiğimiz günler geliyorda aklıma ... 

Biraz kaptırayım kendimi bu kitap annem için olsun :)

Adı da , Hayata Tutunmak olsun ..



Gelelim Filme 

Annemden sonrası , 
İnsanların gerçek yüzünü görüyorsunuz , akrabalarının nasıl arkadan iş çevirdiğini görüyorsun .. Bir yandan ailem ile birbirmize olan bağlılığımız o bambaşka , ne yaşarsak yaşayalım biz ellerimizi hiç bırakmadık , bırakmayacağız da ... Filmim mutlu son ile bitsin . 

Bu filmde her zaman yanımda olan koçişkom için olsun :)


Ben baya kaptırdım kendimi yahuu :) 


19 Ocak 2017 Perşembe

Sıraaaa Cellinc 2 de

Ben sevdim bu cellinc işini , bu sayede sevgili ablam BUĞDAY TANESİ bloga geri döndü . Çok güzel yazar kendisi ben ona bu konuda pek çekememişim :)

Bakalım sorumuz neymiş

KALBİNİ KAZANMANIN 5 YOLU :

Ben kin tutan bir insan değilimdir , üzülürüm çok üzülürüm ama samimi bir özür dileme ile gerçekten hemen yumuşarım . Ben böyle bir insanım .
Sevdiklerime asla kıyamam ne bileyim , aniden öfkelenirim sonra sakinleşirim 

Beni kim üzdüyse getir bir karaoke seti ver elime mikrofon tamamdır benden mutlusu olmaz , tek şartım mikrofonu elimden almaya çalışma emi  :P Saatlerce beni dinle  ceza olarak .)

Yarın , 3 sorumuz geleceğiz :)
Sağlıcakla kalın :) 

Cellinc - 1

Sevgil Leylak Dali  beni 17 soruluk cellince etiketledi , Bende seve seve yapıyorum .

Hadi bakalım gelelim birinci soruya

BEŞ SÖZCÜKLE KENDİNİ ANLAT :

  • Güler yüzlü ( kendimi övermiş gibi oldu ama öyleyim valla )
  • Müzik sevdalısı , 
  • Ailesine düşkün 
  • Hızlı hareket etmeyi severim , hadi demeye başlarsam yandınız :)) başınızın etini yerim 
  • Hayır demesin bilmem , en kötü huylarımdan biri 
Fazla iyi niyetli bir insan mıyım bilmiyorum ama ben nedense hayır demesini gerçekten bilmiyorum :(
Karşımdaki insanda bazen beni bir güzel kullanır.

İsteyen herkes bu cellince katılsın lütfen ...
Sağlıcakla kalın :)

13 Ocak 2017 Cuma

Dostum tam bir Nankörmüş

Yine biraz ara verdim yazmaya , biraz sağlıkla ilgili sorunlarım vardı onunla ilgili de ayrı bir post yazacağım .

Gelelim dostumun nankörlüğüne, dahaönce yazmıştım kırgınlığımdan bahsetmiştim ,okumak isteyenler için  TIK TIK

Ben bu arkadaşımı 3 günde bir rüyamda görüyorum , hep bu konu ile ilgili neden arayıp sormadın beni diye .. En sonunda dayanamadım ve ona yazdım , 

Ne zamandır rüyamda görüyorum seni , bana kırıldın mı bilmiyorum ama bana artık hiç yazmıyorsun , ben yazdığım zamanlar da ise kısa öz cevap veriyorsun .Kötü günler yaşadığımı sana anlatmıştım ve senden o gün sonra bir telefon beklemiştim .kısacası böyle olduğumuz için üzüldüm belki ben yanlış anlamış olabilirim sadece hissettiklerimi yazdım dedim ..

Bana öyle cevaplar verdi ki inanamazsınız , detaylara girmeyeceğim ama bana darılmış neden darılmış anlamadım bile , sordum neden darıldığını bana düzgünce cevap bile vermedi .
Kötü dönemlerden geçiyorsam neden instagram da mutlu mutlu pozlar veriyorsuna getirdi lafı , hangimiz mutsuzluklarımızı internet sayfasına yansıtıyoruz , Benim mutsuzluğum işimle alakalı ,ailem ile alakalı değilki tabi onlarla çekildiğim fotoğrafta mutlu olacağım ..
Senin ailen , ablan , vs var kısacası senin bana ihtiyacın yok demeye getirdi , her şey gönlünce olsun demiş.

Sanki iki sevgiliyiz ve ayrıldık  ,

Ufacık bir konuyu fazlasıyla büyüttük , bunca yıllık arkadaşız ile başlayan bir cümle kurdum ona
bana yazman için beni rüyanda görmeni beklememiz gerekiyormuş dedi ve ben seni dostum sanıyordum demiş ..

Acaba dostluğunu zedeleyecek ne yaptım ben hala anlamadım , rüyamda görme nedenim bence içime dert etmişim rüyalarıma girmiş ne kadar üzülmüşüm demekki ..

Son sözü ise bana edebiyat yapma oldu ..

O kadar çok kırıldım ki size anlatamam , ben onun her anında yanındaydım ..O kadar çok şey yaptım ki bunların asla lafı olmaz yine yaparım . Ben bunu gerçekten hak etmedim , bana neden darıldı anlamadım bile , morelim bozuk demiş olmam ve bir hafta sonra mutlu pozlarımı paylaşmam mı onu kırdı ? mutlu olması gerekirken ..
O benim dostluğu geçtim arkadaşım bile değilmiş .. Bir arkadaş sormaz mı o gün çok kötüydün diye ..
Evet bazı ortak noktalarımız yoktu o konuşmayı çok severdi , ben hep dinleyen taraftım ama ne bileyim ilkokul arkadaşımdı . Dışarı çıkardık ailecek görüşürdük . Annesi , ablası bana saolsun hep anne sevgisi verirdi . Ailesi ile tabi görüşeceğim benimle görüşmek istemeyen o ben kapılarımı açtım o kapattı . Beni kaybettiğine çok ama çok üzülecek . Ah benim nankör arkadaşım ..



6 Ocak 2017 Cuma

Noel Yemeği


Bu kadar kötü şeyler yaşanırken bu paylaşımı yapmam ne kadar doğru diye çok düşündüm . Sonra da bunu istiyorlar bizden , sokağa çıkmayalım , paylaşım yapmayalım korku içinde yaşayalım . Evet korku içinde yaşadığım doğru , dün bizim oralarda sanki silah sesi gibi sesler geliyordu hemen korkmaya başladım ... Hala ne sesi olduğunu anlamadım ama neyse ..

Şimdi beni takip edenler bilir benim annem Alman babam Türk . Biz iki tarafında bayramlarını kutlarız . Annem öldükten sonra da özel günleri evimde kutlarım .
Noel yemeğin de ailecek yemek yenilir , hediyeler verilir noel şarkıları dinlenir. Her o noel şarkılarını dinlediğimde annem gelir aklıma göz yaşlarıma hakim olamam . 



Benim canım ailem , iyiki hayatımdasınız .


Masamdan ufak bir görüntü olsun :) 




Benim minik aşkım , ona noel hediyesi sallanan at aldık , çok sevdi . Neşe kaynağımızsın sen bizim 

 yılbaşı ağacımız


Noel hatırası olsun değil mi  :) 

İnternete paylaştığım yazıyı sizinle de paylaşmak istedim ..

Annemsiz geçirdiğimiz 7. Noel bayramı , o kadar değerliydiki bu bayram . Aralık ayının ilk haftalarında ağacımızı süsler , kurabiyelerimizi pişirip , Noel şarkılarını dinlerdik . Her yıl Noel gününde televizyonda Andre Riue 'nin Noel konserini gösterirler , annem çok severdi , hayalimizdi bir gün o konsere gitmek ama gidemedik ... Annecim bugün yine televizyonda konserini verdiler ve ben seni anarak izledim ..Bugün senin sandalyen boştu ama bizi bir yerden izlediğine eminim. Seni çok özlüyorum . Frohe weihnachten ❣❣🎅🏼

Bu yıl Marmaris 'te Yılbaşı panayırı yaptılar o kadar güzel olmuşki .. Çocuklar için ufak bir lunapark kurulmuş . Marmaris için o kadar güzel olmuş ki ama akşamları sanırım soğuk olduğu için hiç kimse yoktu , orada bekleyen insanlar adına üzüldüm gerçekten . Keşke akşamları da kalabalık olsaydı inanın tek müşteri bizdik ve gittiğimiz saat ise 19:30 civarındaydı ...


Miniğim tren de gezerken :)



Biriciğim 


Noel kutluyorum diye taşlanır mıyım acaba :) 

2 Ocak 2017 Pazartesi

2017

Günaydınlar , aslında güzel şeyler yazmayı planlıyordum . Ailemle , dostlarımla güzel bir yıla girdik diyip bugün fotoğraflarımı paylaşmak istemiştim daha size Noel yemeğinden bile fotoğraf atamadım . Ama Yen'i yıla girerken yaşananlar .. aklım almıyor , umudumu kaybediyorum , canım yanıyor ... 
korkuyorum ,resmen korkuyorum artık . Masum insanların canı yanıyor ... 
haberleri izledikçe canım yanıyor , bir gün o insanlardan biri bizde olabiliriz . Kötü geçen 2016 uğurladık derken 2017 ye pek parlak girmedik ... bir de şu yılbaşı kutlamayalım diye kartlar paylaşanlara ne demeli ..! Kaçıncı yüzyıldayız acaba ?? Noel ile yılbaşının farklı bir şey olduğunu bilmeyen cahil insanlar !! Adam ister Noel kutlar ister kutlamaz yada yılbaşı kutlar saygı duymak zorundasın !! Ben sana saygı duyuyorsam Sende bana saygı duyacaksın !! 
Bugünlük benden bu kadar , sağlıcakla kalın