2 Ocak 2017 Pazartesi

2017

Günaydınlar , aslında güzel şeyler yazmayı planlıyordum . Ailemle , dostlarımla güzel bir yıla girdik diyip bugün fotoğraflarımı paylaşmak istemiştim daha size Noel yemeğinden bile fotoğraf atamadım . Ama Yen'i yıla girerken yaşananlar .. aklım almıyor , umudumu kaybediyorum , canım yanıyor ... 
korkuyorum ,resmen korkuyorum artık . Masum insanların canı yanıyor ... 
haberleri izledikçe canım yanıyor , bir gün o insanlardan biri bizde olabiliriz . Kötü geçen 2016 uğurladık derken 2017 ye pek parlak girmedik ... bir de şu yılbaşı kutlamayalım diye kartlar paylaşanlara ne demeli ..! Kaçıncı yüzyıldayız acaba ?? Noel ile yılbaşının farklı bir şey olduğunu bilmeyen cahil insanlar !! Adam ister Noel kutlar ister kutlamaz yada yılbaşı kutlar saygı duymak zorundasın !! Ben sana saygı duyuyorsam Sende bana saygı duyacaksın !! 
Bugünlük benden bu kadar , sağlıcakla kalın 

6 yorum:

  1. Millet marsa gidiyor biz hâlâ neleri tartışıyoruz değil mi... Millet olarak acınacak haldeyiz, her anlamda. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , gerçekten biz neler ile uğraşıyoruz .. sonumuz hayır olsun diyecek başka bir şey bulamadım

      Sil
  2. Her şeye rağmen umutla iyileştirtireceğiz kendimizi
    Aydınlık ve güzel yarınlara diyelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yapacağız, güzel günler bizi bekliyor 🙏🏽 Buna inanmak istiyorum sevgiler

      Sil
  3. Bütün derdimiz Noel, Yılbaşı.. Sanırsın dünya güllük gülistanlık. Beyinleri neyle yıkanıyor ki bunların :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir bilsem gerçekten , nasıl bir beyin yıkama tekniği insan nasıl böyle düşünebiliyor ben anlam veremiyorum ..

      Sil