28 Ocak 2017 Cumartesi

8 :)

Aynı hızda yeni sorumuzu cevaplayalımmm

Bir daha ki hayatında kim olmak isterdin ?


Şöyle diyim ben şarkı söylemesini çok severim , rahmetli anneciğimde hep bir şeyler çalmamızı isterdi ama biz hangi akılla yapmadıysak bilmiyorum . Ablam bir ara bağlama çalıyordu sonra unutuldu gitti sanırım .

Şarkıcı ya da oyuncu olmak isterdim . İsim olarak şu şu olayım demiyorum ama yetenekli biri olayım yahu 

Mesela aklıma geldi Serenay Sarıkaya kız gerçekten çok başarılı sesi güzel oyunculuğu çok güzel ..

O zaman bir şarkı ile yazım son bulsun .


3 yorum:

  1. Neden korolara falan katılmıyorsun sen boş vakitlerinde... Ne güzel olur senin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok istiyorum ama geçen bir koroya gittim Türk sanat müziği var burada oradakiler de hep emekli kesimiydi o yüzden pek sıcak bakmadım birde burası küçük bir yer malesef öyle çok fırsat Yok olmuyor ;(

      Sil
    2. FIRSat olmuyor cümlesi yanlış kullandım çeşit Yok diyecektim ;)

      Sil