19 Ocak 2017 Perşembe

Cellinc - 1

Sevgil Leylak Dali  beni 17 soruluk cellince etiketledi , Bende seve seve yapıyorum .

Hadi bakalım gelelim birinci soruya

BEŞ SÖZCÜKLE KENDİNİ ANLAT :

  • Güler yüzlü ( kendimi övermiş gibi oldu ama öyleyim valla )
  • Müzik sevdalısı , 
  • Ailesine düşkün 
  • Hızlı hareket etmeyi severim , hadi demeye başlarsam yandınız :)) başınızın etini yerim 
  • Hayır demesin bilmem , en kötü huylarımdan biri 
Fazla iyi niyetli bir insan mıyım bilmiyorum ama ben nedense hayır demesini gerçekten bilmiyorum :(
Karşımdaki insanda bazen beni bir güzel kullanır.

İsteyen herkes bu cellince katılsın lütfen ...
Sağlıcakla kalın :)

12 yorum:

  1. Son maddeyle ikimizin de başı dertte anlaşılan :) Canım benim, sarı çiçeğim, güzel kalbin yeter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy leylakımmm seviyorum seni, ne olacak bizim bu hayırlarımız 😂😂 öperim Kocaman

      Sil
  2. çok da güzel özellikler bir arada
    nasıl da yansıyor fotoğraflardan bize bu güzel kalp
    sevgiler sana güzel kadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , çok teşekkür ederim bu güzel sözler için . Öpüyorum

      Sil
  3. Yeni bir çelınççı daha :) Şahanesin kuzucum :))
    Gülen gözlerinden öptüm senin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm benim , güzel oldu bu cellinç işi ;) öperim bende en kocamanından

      Sil
  4. Ben de kırkımdan sonra öğrendim hayır demeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) ama öğrenmişsin o da güzel , umarım bende öğrenirim ;)

      Sil
  5. Hayır demek dünyanın en zor işi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim :)

      Sil
  6. Tam da bu sözcükler seni anlatıyor diye düşünüyorum ben de :))

    YanıtlaSil