21 Ocak 2017 Cumartesi

Cellinc (3)

Ben baya bir arkadan geliyorum herkes 5 soruya gelmiş aman allah'ım :)


O zaman hemen cevaplayalım

-Hayatın bir kitap/film olsa türü ve adı ne olurdu?

Güzel bir soru ... 
Ben hem bir kitap hemde bir film istiyorum :)) Banane banane :))

Sanırım duygusal olurdu, şöyle düşündüm de  hayatım annemden önce ve annemden sonra diye ikiye ayrıldı . Annem den öncesi , hastane maceralarımız  , her zaman en iyisini düşünmek ,hastalığının zor dönemlerinde  mutlu olsun diye ne şebeklikler yapardık . ..Anneme hep ümit verirdik ,bu hastalığı atlatacağız , hep birlikte başaracağız diye 
Organ Nakli ile ilgili bir kitap olsun isterdim .Nakil yapıldıktan sonra hastanın piskolojisini ele alsın isterdim . Evde maske ile gezdiğimiz günler geliyorda aklıma ... 

Biraz kaptırayım kendimi bu kitap annem için olsun :)

Adı da , Hayata Tutunmak olsun ..



Gelelim Filme 

Annemden sonrası , 
İnsanların gerçek yüzünü görüyorsunuz , akrabalarının nasıl arkadan iş çevirdiğini görüyorsun .. Bir yandan ailem ile birbirmize olan bağlılığımız o bambaşka , ne yaşarsak yaşayalım biz ellerimizi hiç bırakmadık , bırakmayacağız da ... Filmim mutlu son ile bitsin . 

Bu filmde her zaman yanımda olan koçişkom için olsun :)


Ben baya kaptırdım kendimi yahuu :) 


6 yorum:

  1. Rötar yapa yapa gidiyoruz işte, bende 1 gün gerideyim :)
    Ama olsun hergün yazıyoruz ya...

    Sadece filmin sonu mutlu olmasın, sen de mutlu ol emi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen ne tatlısın , çok teşekkür ederim . Hepimiz çok ama çok mutlu olalım .

      Sil
  2. Sevdiklerinle bir olup diğerlerini bozguna uğratın bi güzel :)

    Önemli olan tüm soruları cevaplamak bence, hızlı olacak diye bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle oldu . Aynen haklısın Handan abla , ben yavaş yavaş cevaplıyorum :)

      Sil
  3. Soru cevap mı yapıyorsunuz birlikte :) Ben olayı anlamaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım , 17 tane soru var be o soruları cevaplıyorsun . Bence Sen de yap , gerçekten güzel oluyor hem insan blog arkadaşlarını daha yakın tanımış oluyor ;)

      Sil