13 Ocak 2017 Cuma

Dostum tam bir Nankörmüş

Yine biraz ara verdim yazmaya , biraz sağlıkla ilgili sorunlarım vardı onunla ilgili de ayrı bir post yazacağım .

Gelelim dostumun nankörlüğüne, dahaönce yazmıştım kırgınlığımdan bahsetmiştim ,okumak isteyenler için  TIK TIK

Ben bu arkadaşımı 3 günde bir rüyamda görüyorum , hep bu konu ile ilgili neden arayıp sormadın beni diye .. En sonunda dayanamadım ve ona yazdım , 

Ne zamandır rüyamda görüyorum seni , bana kırıldın mı bilmiyorum ama bana artık hiç yazmıyorsun , ben yazdığım zamanlar da ise kısa öz cevap veriyorsun .Kötü günler yaşadığımı sana anlatmıştım ve senden o gün sonra bir telefon beklemiştim .kısacası böyle olduğumuz için üzüldüm belki ben yanlış anlamış olabilirim sadece hissettiklerimi yazdım dedim ..

Bana öyle cevaplar verdi ki inanamazsınız , detaylara girmeyeceğim ama bana darılmış neden darılmış anlamadım bile , sordum neden darıldığını bana düzgünce cevap bile vermedi .
Kötü dönemlerden geçiyorsam neden instagram da mutlu mutlu pozlar veriyorsuna getirdi lafı , hangimiz mutsuzluklarımızı internet sayfasına yansıtıyoruz , Benim mutsuzluğum işimle alakalı ,ailem ile alakalı değilki tabi onlarla çekildiğim fotoğrafta mutlu olacağım ..
Senin ailen , ablan , vs var kısacası senin bana ihtiyacın yok demeye getirdi , her şey gönlünce olsun demiş.

Sanki iki sevgiliyiz ve ayrıldık  ,

Ufacık bir konuyu fazlasıyla büyüttük , bunca yıllık arkadaşız ile başlayan bir cümle kurdum ona
bana yazman için beni rüyanda görmeni beklememiz gerekiyormuş dedi ve ben seni dostum sanıyordum demiş ..

Acaba dostluğunu zedeleyecek ne yaptım ben hala anlamadım , rüyamda görme nedenim bence içime dert etmişim rüyalarıma girmiş ne kadar üzülmüşüm demekki ..

Son sözü ise bana edebiyat yapma oldu ..

O kadar çok kırıldım ki size anlatamam , ben onun her anında yanındaydım ..O kadar çok şey yaptım ki bunların asla lafı olmaz yine yaparım . Ben bunu gerçekten hak etmedim , bana neden darıldı anlamadım bile , morelim bozuk demiş olmam ve bir hafta sonra mutlu pozlarımı paylaşmam mı onu kırdı ? mutlu olması gerekirken ..
O benim dostluğu geçtim arkadaşım bile değilmiş .. Bir arkadaş sormaz mı o gün çok kötüydün diye ..
Evet bazı ortak noktalarımız yoktu o konuşmayı çok severdi , ben hep dinleyen taraftım ama ne bileyim ilkokul arkadaşımdı . Dışarı çıkardık ailecek görüşürdük . Annesi , ablası bana saolsun hep anne sevgisi verirdi . Ailesi ile tabi görüşeceğim benimle görüşmek istemeyen o ben kapılarımı açtım o kapattı . Beni kaybettiğine çok ama çok üzülecek . Ah benim nankör arkadaşım ..



21 yorum:

  1. Benim de kuzenim rüyama girip durur. Birlikte gençlik geçirdik, ben evlendikten sonra uzaklaştı,yıllar var görmedim. İnsan cidden çok üzülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım , bize geriye sadece üzülmek kalıyor ..

      Sil
  2. Bu ara ben de dostlarıma kirginim. Bellic de bu bir süreç. Çok kurcalamıyorum. Oluruna bırakıyorum. Bazen herkese geliyorlar. En iyisi zamana birakmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız ,bazen oluruna bırakmak lazım .Çok haklısınız herkese arada bir geliyolar .. sevgiler

      Sil
  3. canım ya sen yine inceden üslüplü cevaplar almışsın ben daha beterini yaşadım yemediğim hakaret,anneliğim,mezhebim herşeyime laf söyledi ya o kadar çirkinleştiki ortak arkadaşlarımız bile tiksinip hayatından çıkardılar
    çokça müslümanlıktan bahseden büni müslüman olmamakla suçlayan(ki alevi olduğum için) bu şahıs hayatımdan evli birisini ayarttığı için çıktı
    hadi bakalım koy kendini benim yerime kim daha çok nankörlük gçrmüştür :)
    ama ne oldu biliyormusun bana o kadar güzel bir ders verdiki kimselere haddinden falza değer vermemeyi öğrendim mesela,hayatıma o çıktığı için giren insanlar ailem gibi oldular
    boşver zaman geçer dilerim düzelirsiniz ama inan hiçbirşey eskisi gibi olmaz sana dost olan seni bu sözlerle vurmaz sevginle mutluluğunla ne olursa olsun sevinir mutlu olur!
    uzaklarda da olsam ben hep seni dinlerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen ne tatlısın. Ben de her zaman dinlerim , ay bak duygulandım şimdi ben . Senin yaşadığın daha da bir nankörlükmüş. Kendi bilir İnan senin gibi birini kaybettiği için otursun ağlasın . . Diyorum ya biz fazla iyi niyetli insanlarız . Sımsıkı sarıldım sana tatlım benim

      Sil
    2. canımsın bende kocaman sarıldım ve öptüm :)

      Sil
  4. Önemsiyorsun ki bilinçaltında yer etmiş. Benim hiç dostum yok bırak dostu selam verdiğim arkadaşım yok. Yıllar önce bir dostum vardı, farklı şehirlerde kaldık. Birkaç ayda bir konuşuruz. Hayat hep farklı yollara savuruyor. Dost neyse de arkadaş kaprisi çekmek, yalandan "canım cicim." lafları duymak istemiyorum. Kafana takma, oluruna bırak bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan öyle olan daha güzel , farklı şehirlerde olup sonra tekrar bir araya geldiğin zaman o kadar güzel oluyor ki .. öyle bir kaç arkadaşım var benim de . Yapmacık insanlar gerçekten insanı yoruyor çok haklısın .

      Sil
  5. Ah kuzum yaaaa, kiyamam sana,nasil da icten ve samimi seyler yazmissin, bir insan bunlari nasil görmez, anlamaz ve takdir etmez, bir adim yaklasmaz aklim almiyor birtürlü.

    Ve nekadar da benziyoruz bu konuda, onu farkettim. Ayni seyi ben de yasamistim ve hala rüyama girer o kisi...
    Insan bosver demek istiyor ama bosversen de zaman zaman aklina gelip icerliyorsun, bilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , vallahi böyle olması gerekiyormuş , İnan üstünden bir kaç gün geçince daha da duruldum , ilk gün etkisinden kurtulamamıştım , anlam verememiştim . Yahu bizi sevmeyen mutsuz kalır kız ;) hem seni sevmeyene ne demeli senin gibi şen şakrak bir insanı ,;) arada kendimizi de övelim dimi . Koskocaman öpüyorum seni

      Sil
  6. İyi yapmışsın yazarak Nesrin'cim, sen üzerine düşeni yaptın. O kapıyı kapatmak istiyorsa vardır mutlaka bu işte bir hayır. Hiç üzülme tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim valla içim rahatladı , ben yazarak rahatlıyormuşum defter tutmayı bile düşünüyorum artık , aynen öyle demek böylesi hayırlı olanıymış çok haklısınn . İlk gün baya bir üzüldüm De şimdi üstünden bir kaç gün geçince artık o kadar üzülmüyorum . Öptüm seni

      Sil
  7. Merhaba tam detayları bilmiyorum. Şimdi ne söylesem yanlış yazma yanlış söylemler içine girmeyim. Sizinde içinizde kırgınlıklarınızı dile getirmişsiniz. Sadece bana söylemeyin Bunu ben kendime yaparım. Süreç içerisinde BİZ BU HALE NASIL GELDİK DİYİN. VE düşünün.. Sonuçlar çıkarımlar hepsi zaten sizin kucağınıza düşüyor. Buraya yazmanıza,da gerek yok sadece 10 dakika düşünün.. Kim haklı kim haksız siz bilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yAzarak rahatlayanlardanım, zaten ayrıca defter tutmaya da karar verdim . fikriniz için teşekkür ederim , dediğinizi çok önceden düşünmüştüm zAten . Hala cevapsız sorular var bence , ama hayırlısı böyleymiş

      Sil
    2. Buraya yazma kısmını Düşünün demiştim ya size :) Düşünüp yazmaya bilirsiniz anlamındaydı :) Bende okuyunca kendi yazımı direk yazmayın gibi alğılanıyor. Cevapsız sorular hep olur. Bir,de böyle bakın Deftere karalamak oda farklı güzel bir yöntem...

      Sil
    3. Unutmuşum Benim sayfamda kendi bağımlılıklarımı yazmıştım İnsan ilişkileri ve ben diye Dök içini Rahatla kısmı onu okuyun birde :))

      Sil
    4. Tabi okurum , seve seve . Bu arada açıkça itiraf etmek istiyorum neden böyle bir yorum yaptınız diye düşünmedim değil , sanki sizin özel meseleniz bizi ilgilendirmiyor gibi bişi çıktı ortaya ;) bazen düşündüğümüz işe yazdığımız bir olmayabilir bunu bende yaşıyorum . Sevgiler

      Sil
  8. Bazen oluyor böyle anlamsız ayrılıklar yanlış anlamalar
    Ona sorsan kendi açısından haklıdır.
    Ama sana katılıyorum ben, bir geçmişi olan insanlar artık kardeş gibi oluyor,
    Sen ona surat da assan bir derdin vardır diyerek üstünde durmamalı sonra gelip sıkıntını sorup paylaşmalı,
    Bazen de insanların malesef kıskançlıkları öne geçiyor
    senin birşey yapman gerekmiyor
    o zaten bu ilişkiyi kafada bitirmiş oluyor
    hiç üzülme tatlım,
    elde değil biliyorum ama
    en az hasarla kurtar kendini olumsuz düşüncelerden
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. İlk yazıyı okuyamadığım için olayı bilmiyorum ama bir iki kelam edeceğim. Malum bu dönemde herkesin her konuda konuşacak bilgisi / kapasitesi var ! Geri kalırsam çatlarım :)
    ''İlk okuldan beri arkadaştık'' demişsiniz. Bence sorun bu. O dönemde başlayan arkadaşlıklar büyüyünce devam etmiyor. Biz artık büyüyoruz ve fikirlerimiz değişiyor. En baştan karşılıklı incinmeden yollar ayrılmalı. Selam, selam bitti.

    Benimde çocukluğumdan kalma iki tane yanlış arkadaş seçimim var. Büyüyünce irtibatı kopardım. Bana ulaşmaya çalıştılar ama ben olumlu yaklaşmadım. Birine doğrudan '' beni şu konularda çok kırdın ve seninle görüşmek istemiyorum'' dedim. Diğerinin merakların karşılık vermedim. ''yaşıyorum, iyiyim'' bitti.
    Galiba öyle olmalıyız. Ortak paydada buluşamıyorsak zorlamaya gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar doğru söylediniz ki , olmuyorsa zorlamaya gerek Yok , o zaman küçüktük daha farklı bakıyorduk şimdi büyüdük ve çok daha farklıyız . Yorum için teşekkürler ;)

      Sil