6 Ocak 2017 Cuma

Noel Yemeği


Bu kadar kötü şeyler yaşanırken bu paylaşımı yapmam ne kadar doğru diye çok düşündüm . Sonra da bunu istiyorlar bizden , sokağa çıkmayalım , paylaşım yapmayalım korku içinde yaşayalım . Evet korku içinde yaşadığım doğru , dün bizim oralarda sanki silah sesi gibi sesler geliyordu hemen korkmaya başladım ... Hala ne sesi olduğunu anlamadım ama neyse ..

Şimdi beni takip edenler bilir benim annem Alman babam Türk . Biz iki tarafında bayramlarını kutlarız . Annem öldükten sonra da özel günleri evimde kutlarım .
Noel yemeğin de ailecek yemek yenilir , hediyeler verilir noel şarkıları dinlenir. Her o noel şarkılarını dinlediğimde annem gelir aklıma göz yaşlarıma hakim olamam . 



Benim canım ailem , iyiki hayatımdasınız .


Masamdan ufak bir görüntü olsun :) 




Benim minik aşkım , ona noel hediyesi sallanan at aldık , çok sevdi . Neşe kaynağımızsın sen bizim 

 yılbaşı ağacımız


Noel hatırası olsun değil mi  :) 

İnternete paylaştığım yazıyı sizinle de paylaşmak istedim ..

Annemsiz geçirdiğimiz 7. Noel bayramı , o kadar değerliydiki bu bayram . Aralık ayının ilk haftalarında ağacımızı süsler , kurabiyelerimizi pişirip , Noel şarkılarını dinlerdik . Her yıl Noel gününde televizyonda Andre Riue 'nin Noel konserini gösterirler , annem çok severdi , hayalimizdi bir gün o konsere gitmek ama gidemedik ... Annecim bugün yine televizyonda konserini verdiler ve ben seni anarak izledim ..Bugün senin sandalyen boştu ama bizi bir yerden izlediğine eminim. Seni çok özlüyorum . Frohe weihnachten ❣❣🎅🏼

Bu yıl Marmaris 'te Yılbaşı panayırı yaptılar o kadar güzel olmuşki .. Çocuklar için ufak bir lunapark kurulmuş . Marmaris için o kadar güzel olmuş ki ama akşamları sanırım soğuk olduğu için hiç kimse yoktu , orada bekleyen insanlar adına üzüldüm gerçekten . Keşke akşamları da kalabalık olsaydı inanın tek müşteri bizdik ve gittiğimiz saat ise 19:30 civarındaydı ...


Miniğim tren de gezerken :)



Biriciğim 


Noel kutluyorum diye taşlanır mıyım acaba :) 

16 yorum:

  1. Ne tatlı, sıcacık bir aile tablosu. Bu manzarayı anneciğin hissediyor, huzur içerisinde uyuyordur canım.

    Bu arada kartını aldım Nesrin, çok teşekkür ederim. Seçimin nasıl da seni yansıtıyor. Kalemin rengine kadar uyum içerisinde, harikasın. Sana ve ailene sağlıklı, aydınlık yarınlar; mutlu yıllar diliyorum. Afacanı öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartımın sana ulaşmasına ve ayrıca beğenmene çok sevindim , bu güzel dilekler içinde çok ama çok teşekkür ederim . Sana ve ailene , huzur dolu , mutlu bir yıl diliyorum , sevgiler ;)

      Sil
  2. Sıcacık, keyifli bir masa olduğu belli oluyor hemen.
    Bu alışkanlıkları devam ettirmeniz ve tabi ki ailecek, ne hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , inşallah bu alışkanlık ömür boyu devam eder . Ben çok seviyorum böyle şeyleri . Kocaman da öpüyorum seni

      Sil
  3. Ah, ne güzel bir gece olmuş. Hepiniz çok güzel gözüküyorsunuz. Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim , bende öpüyorum seni

      Sil
  4. Öpülürsün sen ancak, ne taşlanması yahu :)
    Çok güzel gözüküyorsunuz, anneciğin eminim sizin mutluluğunuzu izlemiş ve çok mutlu olmuştur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa cansın teşekkür ederim , Eminim her anımızda annem yanımızdadır . Öpüyorum çok :)

      Sil
  5. Mutlu, huzurlu, iyi yıllar dilerim. Annenizin de ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , size de mutlu bir yıl diliyorum . Sevgiler

      Sil
  6. Ne de güzel bir gece gecirmissin canim benim, ne iyi olmus. Cok seviniyorum seni böyle mutlu gördükce. Güzel bir yil olsun insallah hepimiz icin, dünya ve ülkem icin cok umut vaadetmese de. Ama umudumuzu kaybetmemeye calisalim...

    YanıtlaSil
  7. Canım benim , sen ne tatlı bir insansın , çok çok teşekkür ederim . İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur , umudumuzu kaybetmeyelim çok haklısın , inşallah bu kötü günler geçecek ben güzel günler gelecek . Sımsıkı sarıldım sana

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel gözüküyorsunuz Nesrincim...Güzel günleriniz artarak devam etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benimmm , hepimizin güzel günleri olsun öpüyorum çok

      Sil
  9. Her şey güzelliklerle getirsin size :) Mutlu yıllar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim size de mutlu bir yıl diliyorum

      Sil