19 Ocak 2017 Perşembe

Sıraaaa Cellinc 2 de

Ben sevdim bu cellinc işini , bu sayede sevgili ablam BUĞDAY TANESİ bloga geri döndü . Çok güzel yazar kendisi ben ona bu konuda pek çekememişim :)

Bakalım sorumuz neymiş

KALBİNİ KAZANMANIN 5 YOLU :

Ben kin tutan bir insan değilimdir , üzülürüm çok üzülürüm ama samimi bir özür dileme ile gerçekten hemen yumuşarım . Ben böyle bir insanım .
Sevdiklerime asla kıyamam ne bileyim , aniden öfkelenirim sonra sakinleşirim 

Beni kim üzdüyse getir bir karaoke seti ver elime mikrofon tamamdır benden mutlusu olmaz , tek şartım mikrofonu elimden almaya çalışma emi  :P Saatlerce beni dinle  ceza olarak .)

Yarın , 3 sorumuz geleceğiz :)
Sağlıcakla kalın :) 

10 yorum:

  1. Çok güzel olsu sahi, ya o iltifat ! Biriciğimsin.

    YanıtlaSil
  2. yüreğinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  3. Karaoke haaa :)) İllahi kuşum ya, kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi :)))

    YanıtlaSil
  4. Hay Allahim yaaa... Daha ilk satiri okumaya baslarken icimden "Ayni ben yaa!" dedim:) Canim benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz gerçekten çok benziyoruz birbirimize bence ;) ayy inşallah bende senin gibi bu yemek konusunda becerikli olurum !! Amiinn ! Diye de ekleyeyim . Ay bu cellinç işini sende yap seni ekliyorum efendim ;)

      Sil
  5. Ben de kin tutamam Nesrincim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence en iyisini yapıyoruz tatlım 😊

      Sil