26 Ocak 2017 Perşembe

Uzun bir aradan sonra cellince devam ediyorum




-Her zaman ve bazen özlediğin iki şey:




Annem , 
Çok sık ona olan özlemimden bahsederim bloğumda .. En kıymetlim , ölümden çok korkardı , yaşamak , yeni yerler keşfetmek , yeni şeyler öğrenmek isterdi . Ama malesef ölüm erkenden geldi . Düğünümü göremedi , benim için en özel anda malesef yoktu yanımda .. torun sevgisini göremedi , Arel anneannesini hiç tanıyamadı ama ne zaman annemin fotoğrafını görse gülüyor ve oma diyor (anneanne) o kadar duygulanıyorum ki .. Eşimle tanışmadı , o kadar çok isterdim ki tanışmalarını...
güzel annem , kıymetlim özlüyorum hemde çok . 
Pazar günü aile günümüzdü kimse plan yapmazdı ailecek bir şeyler yapardık . 
Ben büyük bir aile olmayı özledim , rahmetli babaannem büyük sofralar kurardı hep birlikte güzel anılar  yaşardık , hepimiz bir arada ben bu günleri de özledim . 

Sana sarılmayı özledim annem .. 

7 yorum:

  1. omfkskn.blogspot.com Sitemize beklerim, yazar olarak sende bana katılabilirsin ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. canım benim yaşamadığım şey hakında yorum yazmakta nasıl olur bilmem ama inan çok ama çok zordur eminim :(
    mekanı cennet olsun inşallah yegenin ve kendi çocuğun/ların ile bu geleneğinizi ve bağlılığınızı kaybetmezsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , inşallah bunu bende çok isterim , napalım bunu da yaşamamız gerekiyormuş . Sımsıkı sarılıyorum sana canım

      Sil
  3. Kıyamam ben, nasıl da güzelsiniz...
    Huzur içinde dinlensin inşallah...
    Özlemleri hiç bitmiyor nesrincim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim çok teşekkür ederim , öyle valla hiç bitmiyor .. öperim Kocaman

      Sil
  4. Ah ah,o özlem bambaşka bir şey.

    YanıtlaSil