23 Şubat 2017 Perşembe

17,5 KG VEDA

Biliyorsunuz temmuz ayında  Formeo ekibinden Şeyma Hanım ile güzel bir yola başladım . Bu zamana kadar toplam 18, kg verdim . Son 3,5 kg kaldı . 
Ben 89,3 kg ile başladım bu yola , şuan 71,3 kg düştüm.
O kadar mutluyum ki size anlatamam . 
Mutluyum , hemde çok . Az yağ ile ne güzel yemekler yapmayı öğrendim, sporunun ne kadar kıymetli bir şey olduğunu farkettim .
Her gün en az 30 dk yürüyüş yapıyorum . 
Şeyma hanım benim yol arkadaşım , gerçekten o kadar iyi bir insanki .. Bana çok iyi geliyor  :) 

Haziran ayında kep atmaya gideceğim efendim :) 
Formeo ekibi  her yıl kep töreni yapar , danışanlarının sağlıklı bir şekilde kilo verdiği için :)

İyikilerim arasında , iyiki bu ekip ile yola başladım , iyiki yılmadan devam ettim  İyiki Şeyma Hanım ile yolum kesişmiş :)



24 yorum:

  1. Çok takdir ediyorum seni Nesrin! Çok zor bir iş kilo vermek, gayet iyi biliyorum. Vallahi bravo <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim , bu güzel sözler insana çok iyi geliyor :)

      Sil
  2. Haaaarika Nesrincim, kocaman bir aferin benden sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) HUHUUU çok teşekkür ederim canım

      Sil
  3. Harikasın. Biraz daha ayrıntılardan bahsetsene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yazımda detaylı bir paylaşayım yapayım ben :)) çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Sağlıklı bir şekilde 17 kilo vermek şahane! Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , gerçekten de sağlıklı bir şekilde ilerledik .

      Sil
  5. Yanlış yazdım sanırım, 18 olacaktı:)

    YanıtlaSil
  6. Bravo sana :) Ne kadar mutlu ve hafif olduğunu tahmin ediyorum. Çabanın sonuç vermesi kadar da güzel bir şey yok. Çok ama çok tebrik ederim seni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ediyorum :) sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Canımcım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Offff enfes bir değişim ♥
    Tebrikler canım benim, azminden dolayı tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim , insan mutlu oluyor yahuu :)

      Sil
  9. maşallah canım benim.sağlıklı kilo vermek çok önemli.diyetisyenle uyum ve güvenli bağ kurmak önemli.darısı başıma inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın sen canım , gerçekten de öyle diyetisyenimle enerjim tutmasaydı sanırım bu kadar güzel bir şekilde kilo veremezdim :)

      Sil
  10. Kadın isterse her şeyi yapar. Tebrik ederim sizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) çok teşekkür ederim

      Sil
  11. Wooouv diyorum, harikasin.

    Yasam tarzini kendine gore olumlu yonde degistirmissin, ne guzel. Sagliginin daha iyi olmasi en onemlisi ama bence sadece fiziksel degil, psikolojik olarak da. Kendini aynada guzel bulmaktan ya da her giydiginin daha cok yakismasi falan degil bahsettigim, onlar da var tabi arti olarak ama bir de o hafifleme hissi yok mu, en guzeli bence o, huzur veriyor resmen. :) Ayni isi yapiyorsun ama daha az yoruluyorsun ve geri kalan enerjin senin, nasil istersen oyle degerlendir, mis :D

    17,5 kilo agirliginda bir seyi alsan eline simdi ve butun gunu onu tasiyarak gecirsen, butun islerini onunla yapsan, ne kadar zor hatta imkansiz gelir. O yuzden seni tekrar tekrar tebrik ediyorum, sana yuk olan o agirliktan kurtuldugun icin, hiiic kolay olmayan bir seyi basardigin icin.
    Pek uzun yazdim ama cok mutlu oldum senin adina, kendi adima da motivasyon oldu bana :)

    Hep saglikla kal, opuyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar değerli ki bu yazdıkların çok çok teşekkür ederim . Gerçekten de öyle piskolojik olarak çok rahatladım . Resmen hafifledim , önceden hemen yorulurken şimdi gerçekten kendimi enerji dolu hissediyorum . Tekrardan çok teşekkür ederim , bende kocaman öpüyorum seni .

      sevgiler

      Sil
  12. 18 kg mi seni ayağa kalkıp alkislayacagim. Harikasın.

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim :)
    şuan giden kilolar 20 kg :)

    YanıtlaSil