21 Şubat 2017 Salı

Bazen ne yazacağımı şaşırıyorum , yazıp yazıp siliyorum .
Anne biliyor musun hayat çok acımasız oldu , sen gidince bunu daha çok anladım . Mezarına gidiyorum bazen beni çok iyi duyduğuna inanıyorum ..Konuşuyorum ama cevap hiç gelmiyor .. 
İnsanlar çok garip anne , sen bizi hep iyi kalpli olmayı öğrettin.Ben kötü olmayı beceremiyorum anne ... Bana kötülük ile yaklaşana bazen  kötülükle karşılık veriyorum ama sonra vicdanım hiç rahat etmiyor anne . Ben böyle büyümedim ki ..Sevgi dolu büyüdüm ..
Sen ne zorluklar atlattın anne , bize hiç yansıtmadın . Bende senin kadar güçlü olacağım , ama bazen her şey bu kadar üst üste gelir mi diyorum ..

Bir kader tekrar eder mi , geçmişte yaşanan olayları yine yaşıyoruz anne .Ben buna kabullenemiyorum . Bu kader oyunu dursun artık ...
Güçlü durmaktan da yoruldum , insanların ağzımdan laf almaya çalışmasında yoruldum , insanların sadece kendi dertlerini anlatmasına da yoruldum .

Bencillikten yoruldum anne ...



13 yorum:

  1. Nesrin, hep bu ara yazıp siliyoruz ya da taslaklara bırakıyoruz. Sen yayınlayabilmişsin bu bile güçlü olduğunun göstergesi. Aldırma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu yorumlar o kadar iyi geliyor ki insana ..

      Sil
  2. canım benim
    anneciğin olsa sana yüreğini ferah tut kızım, kötüler kötü niyetliler layığını bu dünyada olmadı diğer dünyada bulur derdi,
    Sen o güzel gülümsemeni göster her zaman,
    iyi niyetini saç her tarafa
    Allah rızası için yap
    o çevrendeki kıskanç, çekemez insanlar nasıl da kendi ayaklarına dolanacak görüp şaşıracaksın der
    Anneciğin nur içinde yatsın Nesrinciğim
    sizin gibi kızları yetiştirmiş
    Kıymet bilmeyeni sen de sil hayatından
    bırak kötülük eden kötülük bulur
    O güzel ruhunu sıkma sen
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar değerliki bu yorumlar çok teşekkür ediyorum , arada isyan diyorum sonra da yılma Nesrin her şey güzel olacak diyorum . Desteklerin için çok teşekkür ederim. öpüyorum seni..

      Sil
    2. canım rica ederim
      her zaman buradayım bunu bil yeter

      Sil
  3. Hüzünlendim. Bende babamın mezarına gidip onunla konuşurdum. İnsanklar ne yaparlarsa yapsınlar biz kendimize yakışanı yapmalıyız. Kötü olmayı beceremez vicdanı olanlar. Merhamet Allahın en sevdiği özelliklerdendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , kötü olmayı beceremiyoruz gerçekten , iyilik en güzeli .sevgiler

      Sil
  4. Kuzum benim, güzel yürekli kuzum. Hayat böyle bir şey ne yazık ki, bazılarını sına sına bitiremiyor. Sen yine de annenin öğrettiği gibi iyi, güzel, doğru olmaya devam et, elbet etrafında senin gibi olanlar çoğalacaktır. Kocaman kucakladım seni, keşke yakınınızda olabilseydim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakım canım benim keşke yakın olabilsek , hayat malesef biraz bizi üzüyor ,bu günlerde geçecek eminim . sımsıkı sarıldım sana ve kocaman öpüyorum . seviyorum seni leylakım

      Sil
  5. Kuzum sen yine hep iyi ol boşver, gerçekten ve gerçekten iyiler kazanıyor. Başkaları için kendini de sakın üzme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın . tamam çok üzülmeyeceğim ..

      Sil
  6. Yaa hassas olduğum bir diğer konuda anne ve aile :( çok acı bir kayıp.Anneyle birlikte tüm geçmişinde gidiyor.Sadece anılar kalıyor geride :( Allah gecinden versin gidenlerede sabır versin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ediyorum . üstünden 7 yıl geçsede özlemi ilk günkü gibi ...

      Sil