16 Şubat 2017 Perşembe

FİLMLER -2


Film serisine devam edelim :)


,

Çok sevdim bu filmi gerçekten ,ön yargılı davranmamız gerektiğini anlıyorum bu filmde..


Zengin bir iş adamı ve aristokrat olan Philippe, yamaç paraşütü yaparken geçirdiği kaza sonrası felç olur ve boynundan aşağısı kullanamaz hale gelir. Driss ise hapishaneden henüz yeni çıkmış bir işsizdir. Philippe 7 gün 24 saat boyunca bakımını üstlenmesi için Driss'i evine yatılı yardımcı olarak alınca ikisinin de dünyası değişecektir. Normal şartlar altında hiçbir zaman yan yana gelmeyecek bu ikili iyisiyle kötüsüyle hayatın tadını beraber çıkarmaya başlarlar. 
Yaşanmış bir hikaye,izlemenizi tavsiye ederim ..




İkinci izlediğim film ise EVEREST 
Bu film de yaşanmış bir hikaye ve ben çok etkilendim . Everest dağına çıkmanın ne kadar riskli olduğunu biliyoruz. Ölüm riskinin olduğunu bile bile o dağa çıkmak , yürüdükleri yol çok farklı .. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim .








Son Şans
Bu filmi sanırım bir çok kişi izlemiştir. 


Billy Hope kariyerinin zirvesine çıkmak için çabalayan başarılı bir boksördür. Ailesinden yana da her şeyin yolunda gittiği kusursuza yakın bir hayat sürerken karısının trajik ölümüyle sarsılan Billy, kendini alkol ve uyuşturucu batağında bulur. Düştüğü deliğin en dip noktasıyla ise kızının velayetinin elinden alınması ve evini kaybetme ihtimalinin ortaya çıkmasıyla tanışır. Billy bu noktada eski bir boksör olan Tick ile buluşup ondan kendini eğitmesini ister. Tick genç adamı yalnızca boks alanında değil ruhsal anlamda da geliştirmeye çalışır. Billy üst seviyede profesyonel bir boksör olup hayallerini gerçekleştirmeye çalışırken kızını geri kazanmak için de mücadele edecektir.





Sıradaki filmleri de paylaşacağım sizinle :) 


6 yorum:

  1. İlk filmi çok merak ettim ve hemen not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeni tavsiye ediyorum, seveceğine Emin'im ;)

      Sil
  2. Can dostumu hala izlemedim biliyor musun :/
    Halbuki ne zamandır aklımda...
    En kısa zamanda izleyeyim ben bu filmi.
    Yorumuna sağlık arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , ilk sıralara al bence çok seveceksin :)

      Sil
  3. Can dostumu çok severek izlemiştim zira başta daha izlemeden müziklerinden keşfetmiştim filmi.
    Yorumunuza sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , öyle mi ne de güzel yapmışsın :)

      Sil