1 Şubat 2017 Çarşamba

Günaydın (10)



-Asla unutmak istemediğin anın?

Annemle yaşadığım her an , o kadar değerliler ki .. 

Gülmekten göz yaşlarımızın aktığı zamanlar .. 
Direk aklıma gelen bir anı anlatmak istiyorum .Ablam , ben , annem eski dönem müzikleri açtık ,ellimize kremleri aldık onları mikrofon yaptık deli gibi şarkı söyledik , dans ettik o kadar çok eğlendik ki .. Bunu sık sık yapardık 

Ayrıca dirty Dancing filmini her izlediğimizde kendimi resmen dans ederken bulurduk ..

Çok ama çok güzel anılarımız var annemle .. 
Her anımızı çok özlüyorum 





Bu filmi her izlediğimde bu sefer koçişkoyu alıp dans ediyorum , aynı hareketleri yapmaya çalışıyoruz yaptıkça da kakır kakır gülüyoruz .

Koçişko ile ilk buluştuğumuz günü hatırlıyorum da ne çok heyecanlıydım habire ellerimle oynuyordum o günü de çok kıymetliydi benim için ..

Rahmetli babannem ve annem çok iyi anlaşırlardı gelin kaynana değilde anne kız gibilerdi , 
Ablamla ben kavga ettiğimizde ( kavga demeyelim küçükken atıştığımızda ) kedi köpek gibi kavga etmeyin derdi , yaramaz ben hep babaanneme o zaman kedi ben olayım derdim :) 


Direk aklıma gelenleri yazdım , derinlere gitsem baya bir şeyler çıkar sanırım :) 



10 yorum:

  1. ne güzel anılar
    mekanı cennet olsun anneciğinin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , amin sevgiler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Anılar çok değerli , devgiler

      Sil
  3. :))
    Krem mikrofonlar :)))
    Şahanesiniz siz ♥

    YanıtlaSil
  4. canımmmmm çok kıymetli anıların var iyi ki varlar.hayata tutunmamıza vesile bu yaşanan güzellikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım benim sımsıkı sarılıyorum sana

      Sil
  5. Ne güzel anılar Nesrin..Gülümseyerek okudum...Ne mutlu sana...Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel anıların var tatlım, artarak devam etsin. Sen çok iyi yürekli bir kızsın...

    YanıtlaSil