25 Şubat 2017 Cumartesi

HUHUU

Selamlar ,

Nasıl kilo verdiğime dair detaylı bir yazı yazacağım söz :)
Sevgili ablacığım yıllık izinde olduğu için ve dükkanda çoğu zaman tek kaldığım için odaklanıp yazmaya fırsatım olmuyor .

Pazartesi günü Almanya'dan halamlar geliyor , uzun zamandır görüşmemiştik  .Bol bol hasret gidereceğiz.

Dün ablamla bir çarşı turu yaptık .
Bunu yazmazsam çatlarım .
Şu meşhur English Home %50+%20 varmış . Beni takip edenler bilir , bizimde ev tekstili vs üzerine mağazamız var . Bu kadar indirim yapıp nasıl kar ediyor acaba diye düşünürken ,2 adet yastık kılıfı daha önce 12,5 tl imiş (yine pahalı ben 5,00tl satıyorum )üstüne etiketi düzgün yapıştırmamışlar yeni fiyatı  29,5 tl !!! 11,80 tl denk geliyor 60 kuruş indirmişler saolsunlar ...! Ama millet deli gibi koşturuyor o mağazalara %50+%20 ya !! Bazen anlam veremiyorum , çoğu tekstil ürün polyster karışımı .. Sonra bana gelip pahalısınız diyorlar ya çıldırıyorum !! Neye göre pahalıyım acaba ?
Sen o tarz yerlerden 12 tl yastık kılıfı için koştururken ben 5 tl satıyorum ..!
Birde herkesin artık evi aynı Englis Home ürünleri ile dolu ..

Sonra bir kaç giyim mağazalarına girdik , geçiş dönemi olduğu için mi bilmiyorum ama doğru düzgün bir şey yok .! Koçişkonun Mart ayında doğum günü ona şimdiden ne alsam diye kara kara düşünüyorum . Gömlek aldım çok beğendim , meğerse iş arkadaşında aynı gömlek varmış . Beni düşündüğün için teşekkürler  ama Kızılaydan dağıtmış gibi aynı gömleğimi aldın bana dedi :)) Ufak bir şok geçirdikten sonra gülmeye başladım :) Bugün gömlek değiştirmeye gideceğim .. Kocişko kıyafet konusunda çok titizdir. Slim fit olacak , pantolon cepleri yandan olmayacak . Bol paçalı pantolonları sevmez . Kalıbı küçük olsa da M alırsan büyük bu bana diye başlar dırdıra .. Yakalar v yaka olmayacak yuvarlak yaka olacak . Bu konuda baya bir titizdir kendisi ...

Yarın büyük temizlik günü , sanırım sırtımı incilttim baya bir sırt ağrısı yaşıyorum ama yapacak bir şey yok . Akşama volteren kremi süreriz.

Sağlıcakla kalın :)



2 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Benim de belim çapa yapmaktan ağrıyor bugün evde yayılma günüm, kitaplarıma adayacağım kendimi.

    YanıtlaSil
  2. Eşinin doğum günü şimdiden kutlu olsun canım...Ayrıca sana da geçmiş olsun :( Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil