15 Şubat 2017 Çarşamba

Korku Filmleri

Geçen hafta o kadar çok film izledim ki sizinle hemen paylaşmak istiyorum 

HALKA -3 


Ben çok korkarım böyle filmlerden ama arkadaşlarımız ve koçişko bayılır . Ben de onlara ayak uydurmak için gittim sinema filmine ...
Filmin yarısını sanırım elim ile hafif aralıklar bırakarak gözlerimi kapattım  :))  Aslında fazla korkunç değildi ama yaptıkları gerilim müziği ile şimdi kötü bir şey gelecek korkusu ile kendimi garantiye almak ve salonda çığlık atmayayım diye gözümü kapattım .O kadar çok kasılmışım ki vallahi boynum ağrımış.

Konusu ;
Sıradan bir lise öğrencisi olan Julia ve üniversiteye giden erkek arkadaşı Holt birbirlerinden giderek uzaklaşmaktadır. Ayrılacaklarından korkan genç kadın sevgilisini ziyarete gider ve Holt'un okuldaki arkadaşlarının 7 günün sonunda insanları öldüren bir videoyu Holt'a izlettiklerini öğrenir. Holt'un videoyu izlemesinin üstünden 6 buçuk gün geçmiştir ve günün sonunda hayatını kaybedecektir. Lanet sayesinde yeniden yakınlaşan ikili için artık hayatları adına verecekleri zamana karşı bir mücadele başlamıştır...


Güzeldi ama bence Türk korku filmleri daha başarılı neden diye sorarsanız büyülü , cinli ,perili olunca ve bu tür şeylere inandığımız içinde ben daha çok korkuyorum ..

Akşam eve gelince de büyülü bir film de izledik , o baya bir korkunçtu ya ..


Genç ve güzel bir kadın olan Öznur, kimsenin onaylamayacağı bir gönül macerasına tutulmuştur. Çocukluğundan beri kuzenine, yani teyzesinin oğlu olan Kudret’e aşıktır. Öznur ne yapar eder, Kudret'i beraber olmaya ikna eder. Fakat durumu içine sindiremeyen ve üstüne üstlük evli olan Kudret ilişkilerini bitirmek ister. Öznur ise ne olursa  olsun Kudret’i kendisine bağlamak için eşi Nisa'ya büyü yaptırır. Bu büyü sonucu kadına cinler musallat olacaktır. Bu kötücül cin Nisa'yı ele geçirir. Büyüye göre, 5 yatsı vakti sonrasında Nisa ile onun kanından gelenler ölümle yüzleşecektir... 



Gerçek bir hikaye olduğu yazıyordu bunu düşündükçe daha da bir korktum , Ben yine battaniyemi alıp izledim korktuğum yerler de ise battaniyenin altına girdim :))

Hem korkup hem inatla filmi izleyen ben :) Olsun benim için de bir macera oldu ..

Yarında geri kalan filmleri paylaşacağım sizinle ..


4 yorum:

  1. Korku gerilim filmlerini çok seviyorum :) Ben de senin gibi düşünüyorum bu yüzden yerli korku filmi hiç izlemem. Ancak Halka nın ilk filmini özellikle beğenmiştim, o film benlik olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Halkanın ilk serilerini izlemedim, güzeldi :)

      Sil
  2. Korku filmleri benim hiç izleyemediğim türlerden. Birde korkusuz geçinirim ahahaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Bende tek başıma asla izleyemem

      Sil