14 Şubat 2017 Salı

Merhaba :)

Bir türlü blog yazmaya fırsat bulamadım , neler mi geldi başıma hadi anlatayım ;

Daha önce de bahsetmiştim rahim ağzı kanseri riskim vardı ve 6 ayda bir kontrol oluyorum . Bir kaç testen geçmem lazımdı , bir tanesi de hpv denilen test sağlık ocağında alınabiliyormş ama 30 yaş üstü için geçerliymiş ben araştırma hastanesine gidecekmişim . Ne kadar saçma bir sistem sırf bu test içn Muğla'ya gittim , oradaki doktor da çok enteresandı ..
Kim kontrol etti , bu önemli bir durum daha önce risk çıkmış iyice bakıldı mı ,  ben senin doktorunu tanımam etmem , ben tekrar bakacağım vs .. gibi tuhaf kelimeler kullandı . Ben doktoruma fazlasıyla güveniyorum . İstersen sende kontrol edebilirsin tabi ..
Çok şükür sonuçlarım iyi çıktı , ileri çıkan değerim düşük bile çıktı acaib mutlu oldum  3 ay boyunca HPV aşısı vurulacağım . İlk  aşıyı oldum ama ben böyle bir ağrı görmedim ,o kadar aşı oldum ama bunun ağrısı başka resmen kolumu kaldıramadım.Sanki biri koluma yumruk atıyor gibi bu ay sonu yine olacağım . püfff .!

Bayan arkadaşlar bilir smear testini mutlaka yaptırın  , ben hep yaptırıyordum ve hep iyi çıktı genel bir kontrol için gittim ve doktorum smear testi yaptıralım zamanı gelmiş dedi içimden de her yıl yapıyorum iyi çıkıyor dedim boşuna yine yaptırıyoruz ya derkennn sonucum kötü çıktı. Bundan dolayı ihmal etmeyin derim .

Tabi o bekleme süreci biri 1 hafta diğeri de 1 ay sonra çıktı , insan o kadar sabırsız oluyor ki .. Acaba iyi mi kötü mü tekrar operasyon geçirmek istemiyordum ama çok şükür her şey yolunda ..
6 ay sonra yine testler yapılacak ..

Gelelim sıradaki hastalığa

Alerji oldum boynumda koltuk altımda deli gibi kaşınıyorum ayrıca et benleri de çıkmaya başladı , 10 gün sonra doktora gittim geçer diye düşündüm . Doktor bu tür alerjiler şeker hastalarında gözükür dedi , bir bu eksikti dedim .. ! Daha önce diet için kan testlerinden geçmiştim şekerim sınırda çıkmıştı Sonra , aç karnı  saat 10:30 anca aldım randevuyu, kan aldırmaya gittim . Ben aç kalmaya dayanamam hemen tansiyonum düşer , diyetisyenim de söylemişti ,aç karnı bir yere çıkmayın diye .. Şekerim sınırda olduğu için göz kararması vs olabilir diye
3 tüp kan alındı , kanım bir türlü durmadı , kulaklarım çınlamaya başladı , gözlerim karardı ..
Koçişko hemen oturtu beni , simit ,vişne suyu alıp geliyorum dedi ben olmazzzz yemem diye inat ettim sonra toparlandım hemen kahvaltımı yaptım  . Sonuç her şey yolunda şeker hastası değilim ama sınırdayım . Diyetisyenim o şekeri de farklı bir beslenme ile düzene sokabileceğimizi söyledi ..

Benden haberler bunlar , Allah'ım bu genç yaşta ard arda ne garip şeyler yaşadım . diete başladığımdan beri hasta olmuyorum dedim nazar değdirdik sanırım :)

Görüşmeyeli sizler nasılsınız ?

14 yorum:

  1. Benim de tansiyonum düşüyor aç karnına. Bir de kan verince. Hastanede kan vermiştim rahmetli dayım için, koltuktan kalkarken yığılıyordum az kalsın :)

    Neyse hepsinin sonu iyiye bağlanmış. Diyetle şekeri düşürürsün bence. Geçti geçti diyelim. Bir de maşallah takayım şuraya, kilo verdin diye nazar aldın bence :)

    YanıtlaSil
  2. Sanırsam öyle oldu çok teşekkür ederim Handan ablacım , aman biz aç karnı bir yerlere çıkmayalım ;)

    YanıtlaSil
  3. Haberlerin guzel cikmasina cok sevindim, saglikla gecsin gunleriniz, opuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemencim çok teşekkür ederim , sağlıklı,huzurlu günlerimiz olsun . Öpüyorum

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun.
    Benimde şeker sınırda ama doktorum bide tokluk bakalım dedi ve yüksek çıkınca gizli şeker hastasısınız dedi. İlaç verdi almadım ama dönüşte ilaca başlıyacağım kaçışı yok bu işin .
    Sağlıklı günler olsun herkes için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de çok geçmiş olsun aynen benimde tokluk şekerime de bakıldı ama çok şükür bir şey çıkmadı . Dikkat etmek lazım daha fazla ilerlemeden . Kendinize iyi bakın sevgiler

      Sil
  5. Offf geçmiş olsun Nesrincim, Allah daha büyük hastalıklardan korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim , öpüyorum

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım benim. Hepsi iyi sonuçlanmış allahtan ama şekere dikkat et aman diyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla dikkat ediyorum , diyetisyenimle görüştüm onunla birlikte düzene sokacağız :)
      teşekkür ederim

      Sil
  7. Cok gecmis olsun canim benim

    YanıtlaSil