28 Mart 2017 Salı

Hu hu

Selamlar

Görüşmeyeli nasılsınız ?
Ben bir fuar atlattım , sezon başlangıcı olduğundan biraz hareketlilik oldu .
Ondan sonra da telefonumu suya düşürdüm ve ekranın yarısı siyah , sormayın ben resmen telefon bağımlısı bir insanmışım . Bütün numaralarım , fotoğraflarım her şey gitti .. Allahtan bir bölümünü bilgisayara yüklemiştim.
Bir de işten dolayı hep telefon kullandığım için böyle bir an hiç bir şey yapamadım .

Şimdi tamirde bakalım ne kadar masraflı bir iş olacak  ?*

Fuar ile ilgili fotoğraflarımı paylaşacağım sizlere

Sağlıcakla kalın

7 yorum:

  1. Telefonun gitmesine değil de en çok fotoğrafların gitmesine bozuluyorum ben galiba bu durumlarda...
    İnşallah kurtarılabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende ona bozuluyorum . bakalım belki kurtarabiliriz ..

      Sil
  2. Geçmiş olsun Nesrincim.Benim numara duruyor mu?Durmuyorsa yollıyım sana tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım telefonumu yarın geri alacağım format atmasına gerek kalmamış bundan dolayı numaran duruyordur diye düşünüyorum . Eğer olmazsa sana yazarım :)

      Sil
  3. Benim telefonlarım da hep suya düşerek öldüğünden en sonunda su geçirmez aldım :)

    Fuar güzel geçmiştir umarım.

    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapmışsın , ilk defa başıma geldi ..
      bende öpüyorum

      Sil