29 Mart 2017 Çarşamba

İrfan Değirmenci İle

O kadar anlatacak konularım biriktiki size anlatamam ...

Dün İrfan Değirmenci Marmaris'e geldi .
Uzun zamandır ablamla ne tiyatroya ne de söyleşiye gittik. Dün ufak bir kaçamak yaparak güzel bir söyleşiye katıldık


Haluk Levent'in İzmir Marşı ile açılış yapıldı sonra da İrfan Değimenci geldi . Adamı görünce şok oldum ne kadar zayıflamış ya da adamcağız tv de baya kilolu gözüküyor ..

Çok sıcak kanlı bir insan olduğunu söylemek istiyorum , Kanal D 'den nasıl kovulduğunu , nasıl haksızlığa uğradığını bahsetti .
En şaşırdığım şey ise yönetimin İrfan beyi arayıp yaptıklarınızı değerlendireceğiz diyip de bir gün sonra gazetelerden kovulduğunu öğrenmesiydi ... Çok fazla detay var ben kısa bir özet geçtim .
Şimdi de karşılıklı birbirlerine tazminat davası açmışlar..
Ben özlüyorum İrfan Değirmenci'nin sunduğu haberleri ...

Takdir ettiğim bir konu da yurt dışında bir çok kanal röportaj yapmak istemiş , İrfan Değirmenci ise biz kendi aramızda çözeriz diyip onların tekliflerini red etmiş...
Şimdi ise kitap çıkardı , kitabı bu olaylardan önce yazdığını söyledi .. Kitabımızı imzalattırdık ve hatıra fotoğrafı çektirdik .

O kadar çok sıra vardı ki 45 dk bekledik , bazılarının kitap imzalattırması uzun sürdü , İrfan bey kibar bir şekilde  çok özür dilerim beklettik sizi dedi bizde hiç sorun değil dayanın az kaldı bitiyor dedik ,
Ne kadar anlayışlı insansınız  teşekkür ederim dedi :)




Ufak anlatmak istediğim bir mesele daha var , resmen gülmekten ağladım bir an gülmekten nefes alamayacağım sandım ...

Sıra beklerken arkada bir adam telefon ile konuşuyor.

Morelim çok bozuk , modum düştü resmen ..Yanlışlıkla kadınlar tuvaletine girmişim , içeride ki kadında bana söylemediğini bırakmadı . Çok özür diledim ama kadın nasıl görmezsiniz diye bana kızdı .Pisletmedim ki bakın gayet güzel kullandım tuvaletinizi isterseniz sizde erkekler tuvaletini kullanabilirsiniz dedim . diyor . Kadında terbiyesiz seni mahkemeye veririm falan demiş. 
Ama adamın bir anlatım tarzı vardı o ses tonu  o üzüntüsü ben krize girdim. Biri beni izlediyse bu kadın neye bu kadar gülüyor demiştir. .
Uzun zamandır bu kadar çok gülmemiştim .
Kendinize iyi bakın :) 

10 yorum:

  1. Yaa ben bu admaın çok seviyodum.Haberleri çok güzel sunuyordu.Kalbinin güzelligi yüzüne vuranlardan.Ve bunu hakettigini düsünmüyorum.

    Dger konuya gelince Adam hakli beylerrrrr haha 😃olmus artk uzatmanin alemi yok bence.Tuvaleti sırtına alıp götrmemis ya 😂😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı fikirdeyim onun sunduğu haberler başkaydı, pek bir keyfi kalmadı...
      Diğer konuya da ise abartmayı nr çok seviyoruz adam özür dilemiş ne var bunda..!

      Sil
  2. Gerçekten de çok zayıflamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk çıktığında o olduğundan emin olamadım..

      Sil
  3. Cidden ben de fotoğraflarını görünce şaşırdım. Çok zayıf. Bu düzen kendinden olmayanı hem bedenen hem de ruhen bitiriyor. Umarım hiçbir hastalığa yakalanmadan toparlanır şu günleri atlatır zira seveni çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , bir rahatsızlığı da var mı acaba diye düşünmedim de değil. Yaşadıkları zor bir süreç , stress insanı baya bir yıpratıyor .

      Sil
  4. Çökmüş sanki... Ufacık kalmış yüzü...
    Kitabını ilk fırsatta alıp okuyacağım, sevdiklerimize destek vermek lazım...

    Üslubu ile örnek alınacak adamlardandır benim için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle , destek vermek lazım . Elimdeki kitabı bitirip, okumaya başlayacağım

      Sil
  5. Ben de yemeğe gittiğim bir yerde tuvalete girdim baktım kapı kapalı içeride birisi var beklemeye başladım aynaya bakıp saçımı başımı düzeltirken bir yandan da mekanda çalan şarkıya eşlik ediyordum sonra sifon çekilme sesi geldi ve kapı açıldı içeriden bir bey çıktı! Ben şok! Sanki hayatımızda ilk defa birbirini gören kadın ve erkek gibiydik. Kısa bi an bakıştık sonra da başladık gülmeye adam özür diledi burası eskiden erkekler tuvaletiydi dedi. Tekrar gülümsedik karşılıklı. burada mahkemeye verilecek bir olay yoktu bir anı olarak kaldı. Sizin olaydaki kadın biraz fazla çıkışmış ne gerek var oysa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki baya bir abarttı gerçekten , bu kadar basit bir konuyu büyütmeyi çok seviyoruz gerçekten ...
      İnsanlık hali hepimiz dalgın oluyoruz ...

      Sil